Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erhvervsråd - Hvad er jeres erfaringer og hvilke bruger i?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kom til at tænke over om nogle af jer har brugt et erhvervsråd i forbindelse med jeres iværksætteri og hvad jeres erfaringer har været?

Jeg snakker med mange iværksættere og det vil være rart at vide om jeg kan anbefale dem?

Dbh Martin

Fra Værløse
Tilmeldt 17. Mar 06
Indlæg ialt: 305
Fra  Sushibutik.dk Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Jeg har været i kontakt med dem et par gange, i forbindelse med et nyt projekt, som jeg arbejder på i øjeblikket.

De har givet mig en god telefonisk sparring og det virker til at det er kompetente folk.

Jeg synes dog det er lidt svært at finde den rigtige person til ens "udfordring". Når man kigger på erhvervskonsulenternes "CV", så kan de en masse, men jeg har manglet en bedre oversigt, så man kan tage udgangspunkt i ens egen udfordring og ikke lige i deres kompetencer. Det har jeg skrevet til dem som forslag.

Ellers har jeg brugt mange af de værktøjer, som findes på siderne. Det virker dog lidt underligt at der er forskellige tilbud udfra hvilken kommune man bor i. F.eks. så jeg at midtjylland tilbød at betale rådgivning af eksterne konsulenter op til 40.000 kr., men det får man ikke i København.

Min generelle oplevelser af konsulenterne er positive og kan klart anbefales, dem jeg har talt med, ved hvad de de taler om.

Dbh

Kim

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)