Hej Daniel. |
Her er hvad man kan komme frem til hvis man lægger 20 minutters design-tid oven i dit site..... Det synes jeg burde sætte nogle tanker igang hos dig....
Hej Daniel. |
Handel med varepartier via Trademen
Her er hvad man kan komme frem til hvis man lægger 20 minutters design-tid oven i dit site..... Det synes jeg burde sætte nogle tanker igang hos dig.... |
Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)
Vil du være med?
Tak for de mange "negative" feedbacks, jeg og min webmaster arbejder sammen på at gøre det mere pænt.
|
// Daniel Poulsen
Hæ hæ.... Det glæder mig at se de gåseøjne :) Du må som sagt ikke tage det personligt.... Designet på dit site er bare, efter min mening, ikke særligt godt.... Og det synes jeg da er en skam - så tag risen som et udtryk for vi bare gerne vil have du får et top-fedt site.... |
Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)
Vil du være med?
Jamen som sagt ville jeg aldrig bede om feedback's hvis ikke jeg kunne tåle og høre det. Men det har hele tiden været min mening at mit site skulle være nemt og overskueligt, da der som sagt ikke skal være nogen webshop. Det skal bare være min virksomheds profil på internettet. Og det med CVR nr. er bestilt, jeg er ret ny startet, men stadig med erfaring! |
// Daniel Poulsen
Hej Daniel Grundlæggende så ser dit design i mine øjne, desværre ikke særligt godt ud. Jeg plejer overordnet at kategoriserer i to gruppe: uprofessionelle og professionelle sites. Ved uprofessionelle forståes sites der sagtens kunne være lavet af site ejeren selv. Det der går at det falder i den kedelig kategori, er at det er ligesom de forskellige grafiske elementer ikke passer sammen. Linie afstanden på teksten på forside, skal være større. Du skal ikke bruge spalteplads på forsiden, på at sige velkommen, men istedet komme med de keyselling-point som du regner med vil holde den besøgnende på din side. De billeder du har sat på forsiden står uskrapt og giver generelt din sjusket og støvet look. Når man læser på web gøres det typisk på en måde der kaldes skim-skim-læs, hvor man scanner meget mere end man egentligt læser, så der er faktisk mere tekst på din side som bruger ikke læser end der rent faktisk læses. Derfor er det en god ide, at bruge underoverskrifter til at understrege vigtigt pointer. Og sidst men ikke mindst brug call-to-actions, der "lokker" den besøgende til at kontakte dig og indlede et samarbejde. Håber du kan bruge! |
Vil du være med?