Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny hjemmeside. Feedback.

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Viborg, Midtjylland
Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 557
Fra  DealFighter.dk ApS Skrevet kl. 22:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Daniel.

Jeg synes, som de andre her i tråden, at der er en del der ikke er helt i orden. Nedenstående er blot mit syn på hvad der kunne gøres bedre.

Den grønne boks i toppen af siden - Hvad laver den? - Som de andre siger, så ligner det faktisk nærmere en fejl på siden. Her kunne man evt. få nogle af jeres produkter til og køre, i et flash-banner, ikke for ''tivoli-agtig'', men stille og roligt.

De tre billeder på forsiden - Forsiden er jo for det meste det første man ser, og derfor synes jeg ikke at i skal bruge et så vigtig sted til tre ''ligegyldige'' billeder. - Find noget der har relevans for jeres virksomhed.

Manglende Cvr-nr. - Det er vel bare en ting i har glemt?

Produkter - Under undersiden produkter er boksen hvor man kan se produkterne i højre side, for mig føles det mere naturligt at denne er i venstre side. Boksen må også gerne falde lidt mere ind i resten af siden.

Nyhedsbrev - Boksen nyhedbrev kunne i rykke ud på forsiden, og evt. smide teksten ''Modtag nyheder, og gode tilbud fra os'' - eller noget i den stil, så man ved man ikke bare får tilfældig reklame.

Ja, det var vidst egentlig det man kunne sige om siden. Jeg synes personligt ikke siden er i orden, og jeg synes der mangler masser af indhold, og relevante informationer.

For mig som potentiel kunde, så virker det altså lidt for useriøst - sorry.

Jeg håber du kan bruge ovenstående til noget, og din udvikler er villig til stadig og lave et par ændringer.

RBN

Handel med varepartier via Trademen

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 23:01

Her er hvad man kan komme frem til hvis man lægger 20 minutters design-tid oven i dit site..... Det synes jeg burde sætte nogle tanker igang hos dig....

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra Vejle
Tilmeldt 2. Jul 10
Indlæg ialt: 351
Skrevet kl. 23:12

Tak for de mange "negative" feedbacks, jeg og min webmaster arbejder sammen på at gøre det mere pænt.

// Daniel Poulsen

Tilmeldt 22. Apr 10
Skrevet kl. 23:15

Daniel Poulsen:

Tak for de mange "negative" feedbacks, jeg og min webmaster arbejder sammen på at gøre det mere pænt.

Hæ hæ.... Det glæder mig at se de gåseøjne :)

Du må som sagt ikke tage det personligt.... Designet på dit site er bare, efter min mening, ikke særligt godt.... Og det synes jeg da er en skam - så tag risen som et udtryk for vi bare gerne vil have du får et top-fedt site....

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra Vejle
Tilmeldt 2. Jul 10
Indlæg ialt: 351
Skrevet kl. 23:24

Jamen som sagt ville jeg aldrig bede om feedback's hvis ikke jeg kunne tåle og høre det.

Men det har hele tiden været min mening at mit site skulle være nemt og overskueligt, da der som sagt ikke skal være nogen webshop. Det skal bare være min virksomheds profil på internettet.

Og det med CVR nr. er bestilt, jeg er ret ny startet, men stadig med erfaring!

// Daniel Poulsen

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 23:58

Hej Daniel

Grundlæggende så ser dit design i mine øjne, desværre ikke særligt godt ud. Jeg plejer overordnet at kategoriserer i to gruppe: uprofessionelle og professionelle sites. Ved uprofessionelle forståes sites der sagtens kunne være lavet af site ejeren selv.

Det der går at det falder i den kedelig kategori, er at det er ligesom de forskellige grafiske elementer ikke passer sammen.

Dit logo er blåt rundt og tekst med fødder, og det står lige op imod firkantede grønne bokse uden serif. Der findes en mængde logoer som ville se langt bedre ud i det layout end dit.

Linie afstanden på teksten på forside, skal være større.

Du skal ikke bruge spalteplads på forsiden, på at sige velkommen, men istedet komme med de keyselling-point som du regner med vil holde den besøgnende på din side.

De billeder du har sat på forsiden står uskrapt og giver generelt din sjusket og støvet look.

Når man læser på web gøres det typisk på en måde der kaldes skim-skim-læs, hvor man scanner meget mere end man egentligt læser, så der er faktisk mere tekst på din side som bruger ikke læser end der rent faktisk læses.  Derfor er det en god ide, at bruge underoverskrifter til at understrege vigtigt pointer.

Og sidst men ikke mindst brug call-to-actions, der "lokker" den besøgende til at kontakte dig og indlede et samarbejde.

Håber du kan bruge!

Tilmeldt 22. Apr 10
Skrevet kl. 19:02
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Vil du være med?

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)