|
Mange tak |
Hej Melanie
Så har jeg en mailadresse og et telefonnummer, som du kan træffe min kontakt på. Skriv til mig på fokus@mail.telenor.dk eller ring på 61 28 83 84. Så udleverer jeg det.
Michael
Debat
|
Hej Melanie Så har jeg en mailadresse og et telefonnummer, som du kan træffe min kontakt på. Skriv til mig på fokus@mail.telenor.dk eller ring på 61 28 83 84. Så udleverer jeg det. Michael |
|
Hej Michael Jeg ringer nok lige på mandag har vildt travlt i salonen de her dage og tak igen, er meget spænt på at høre om børne tøjet.. Melanie |
|
Hej Melanie Har ikke hørt fra dig endnu, så lige en reminder... Michael |
|
Hej Michael har ik glemt det ;) men har været syg, har desværre siddet i træk, så min stemme er næsten helt væk, ville ike lige ringe, når jeg nu lyder som en der har været på druk i 14 dage. så jeg kontakter dig i løbet af denne uge, når jeg lige har en pause i salonen. melanie |
|
Hej Melanie Det er OK - kan se, at du har forsøgt idag. Ring til mig imorgen tirsdag ca. 13.00, hvis det er muligt. Der er jeg til at træffe. Michael |
øhhh.... onsdag Michael |
|
helt ok jeg prøver om jeg kan få det til at passe med min frokost.
melanie |
|
Hej Melanie, Jeg står for at skulle producere en kollektion af bæredygtigt ventetøj og almindeligt dametøj. Måske vi kunne finde på et samarbejde i den forbindelse? |