Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

At se det positive i lynnedslag

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. May 08
Indlæg ialt: 413
Skrevet kl. 21:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ja vi skulle prøve det. Møder på arbejdet, og lynnet har ribbet os for alt hvad der hedder internet udstyr. Fat I TDC som sender mig ud til deres nærmeste shop. Kører afsted, og det viser sig så at de ikke lige har det vi skal bruge. Får noget andet med, det virker ikke. Fat i TDC igen. Deres butik har givet mig noget forkert udstyr med, men jeg kan da lige kører til en anden TDC butik og hente noget andet.

Denne gang ringer jeg først, ingen svar. Ringer til en anden butik ingen svar. Nu er hele formiddagen gået, og personalet har stadig ikke kunne ekspedere vores kunders ordrer. Panikken breder sig, og vi bliver nu nød til at informere kunderne om dette.

Ringer til TDC igen og forlanger at de nu sender en teknikker. Efter et par timer kommer teknikkeren, og her bliver vi endelig TDC taknemlige, for han har det rette udstyr med, og ved hvad han laver, og nu kan vi så endelig komme igang, 6 timer forsinket.

Er nu rigtig glad for et personale som er villige til overarbejde, møder engang i nat for at indhente det forsømte.

TDC manden siger forøvrigt at hvis vi har ondt af os selv, kan vi jo lige prøve at stikke over på den anden side af gaden og kigge til vores genbo som er et maskinværksted. Han har så for alvor været ramt af lynet. Der var slået hul i taget, og lynet havde vandret via spærene ned til fyret som var eksploderet og udbrændt. Alt maskineri og svejse værker var ødelagte, og så havde de forøvrigt ingen inernet :-)

Så vi klynker ikke over manglende internet i 6 timer foreløbigt :-)

MVH Hans Poulsen - billigEmballage.dk / Pickandpack ApS

Salg af emballage www.billigEmballage.dk

Fra Hillerød
Tilmeldt 20. Nov 07
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 21:12
Hold da op - sikke en tur :)
Og stakkels genbo... :|

Vi har heldigvis været fuldstændigt skånet for problemer i denne omgang :)
Tilmeldt 10. May 08
Indlæg ialt: 413
Skrevet kl. 22:09

Ja han er nok lidt mere ked af det end vi er Smile

MVH Hans Poulsen - billigEmballage.dk / Pickandpack ApS

Salg af emballage www.billigEmballage.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)