Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En Service

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. May 10
Indlæg ialt: 871
Skrevet kl. 17:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino

Jeg har en ide om en service til dem der taler meget i telefon en slags koordinator som skal effektivisere opkald hvor der svares på et ikke bersvaret med et oplæg til et nyt træffetidspunkt....

Er der en som vil og tror på ideen så hører jeg gerne fra jer?

Fra København Ø
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 74
Fra  MUUV.DK Skrevet kl. 19:15

Hmm, ved ikke om det kun er mig der ikke helt forstår konceptet.

Er det sådan at hvis personen der nu har købt denne service ikke kan tage sin telefon, så tager du/dit firma opkaldet og sørge for på en struktureret måde at få aftalt nye tidspunkter for disse "ikke besvarede" telefonopkald eller?

Glen Michaelsen
Genvejstast.dk - Din genvej til alle genveje

Fra Viborg, Midtjylland
Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 557
Fra  DealFighter.dk ApS Skrevet kl. 19:37

Hej Web-siden,

Jeg tror du bliver nødt til og forklare noget mere, hvis du vil have svar der er noget værd.

Brug lige 5 min. mere på dit indlæg :-) - Du kan formentlig nå og rette det endnu.

Handel med varepartier via Trademen

Fra København
Tilmeldt 28. Jun 10
Indlæg ialt: 275
Fra  Grovkøkkenet.dk Skrevet kl. 11:19

Personligt tror jeg ikke, at nogen har det store behov for, den slags services. Folk ringer nok igen eller lægger en besked. Virksomhederne skal bare bruge tid på, at føre dialog med din virksomhed. Tid som man den type du søger ikke har nok af i forvejen.

Web & IT Manager i State of Green
Mere information om mig på min personlige side

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:34

Web-siden.dk:

Er der en som vil og tror på ideen så hører jeg gerne fra jer?

Det vil sige at når man ikke tror på ideen så skal man ikke svare???

Nu er jeg sådan set ligeglade med om jeg når telefonen eller ej. Folk må ringe igen hvis de vil mig noget, og er det vigtigt nok, så ringer de igen.

Jeg ved udemærket at det kan koste kunder, men det er også vigtigt at man laver andet end at snakke i telefon, for det giver desværre ikke ret mange kunder. Da det typisk er hurtige forspørgelser, der er meget flyvsk, og derfor ikke noget som man går så meget op i, hverken som den der ringer samt modtageren. Og er det en klage så ringer de helt sikkert igen, og så gælder det om ikke at tage den.

Men med de moderne tider, hvor man sender mail via mobilen og en bærebare, ved hånden så sender de tit også en mail, når de ikke lige får en i røret. Og det gør så også at sådan noget som telefon svarer og andet halløj er ved at være overfladisk.

/Kenneth

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)