Jeg ejer domænet Trydeman.com og vil gerne tracke det med Google analytics - men ved ikke hvor jeg skal indsætte min sporing i webstedet, da det jo er Dandomain som håndtere domænet...
Jeg kan umiddelbart ikke se websitet kører med en hjemmeside? Jeg får blot en "Hosted af dandomain".
Men ellers er jeg faktisk ikke sikker på hvordan man gør hos DanDomain, men kunne ikke forestille mig at det ikke kan lade sig gøre i deres shop at ligge Analytics tracer kode ind - Du skal bare sørge for at ligge den "kode-snippert" ind som Google udskriver og placere den lige før </head>
Glen Michaelsen Genvejstast.dk - Din genvej til alle genveje
Koden skal som Glen siger indsættes lige inden slut tagget for headeren </head> men det kræver at du har noget indhold på siden, i stedet for Dandomains standard landing page.
Jo du kan hurtigt lave en forside uden det helt store indhold på, hvorpå du installer koden. Det kræver dog at du får erstattet forsiden fra Dandomain med din egen
Husk at der kan gå op til 24 timer, efter koden er verificeret, inden der returneres data til din Analytics konto.