13:00 -> 13:30... så den eneste grund til at man skal skifte sin computer, er fordi der er én chip på bundkortet der skal skiftes men ikke kan skiftes pga. dens fysiske form.
Så fik hun lige hevet sig selv ned på et niveau, hvor jeg har svært ved at tage hende seriøs.
syntes det mest skræmmende er , hele konceptet om udstyr men med vilje laver en plan for hvornår skal skiftes ud.
hvis man tænker sig lidt om er der nogle firmaer der gør rigtig meget i dette. ikke direkte at få tingende til ikke at kunne holde længere men men holder bevist functioner tilbage og så lancere man en ny version 5-7 måneder senere som koster det samme som den tidligere model men lige er blevet en tand bedere...
13:00 -> 13:30... så den eneste grund til at man skal skifte sin computer, er fordi der er én chip på bundkortet der skal skiftes men ikke kan skiftes pga. dens fysiske form.
Så fik hun lige hevet sig selv ned på et niveau, hvor jeg har svært ved at tage hende seriøs.
@tommy
ja det er en fordel at se videoen her under en kritisk lup. Hun er tidligere green-peacemedarbejder har jeg fundet frem til, og har derved nok også nogle interesser skjult mellem linierne.Men der er dog gode ting i videoen, om vores ret tankeløse forbrugeradfærd/affaldsophobning, som rammer lige i panden på os alle
Det er jo meget simpel den måde hun stiller det op, men hva kan man også nå vis man "skal" have det hele med på 20 minutter. så man kan vel ikke rigtig sige hun er helt gal på den eller hel rigtig.
Hun nævner ikke et ord om genbrugsplasser og virksomheder som sælger deres affald som andre virksomheder bruger.
men jeg tror da nok at den retning hun gerne vil have at verden skal gå, er så småt på vej så må en måde skal man nok høre mere efter de mennesker så man kan leve nogle produkter som de mener er rigtige. marked for det kommer vel om ikke så lang tid vis verden ser det hun siger som rigtig, - tror jeg :)