Jeg er lige gået i gang med Facebook marketing og jeg syntes der er mange muligheder med det, afhängig af hvilken virksomhed Du har. Hilsen
|
Hej,
Jeg er på ferie på Rhodos, men kan ikke lade være med at kommentere lidt alligevel.
At købe kliks til 10 øre er ikke et stort problem, hvis du gider at arbejde for det. Men går du bare ind på Facebook og laver en kampagne til alle mellem 30 og 60 år, bliver du tilbudt en klikpris på 7,50 DKK. Helt korrekt. Men det er det samme med Google AdWords hvis du har en lav quality score og byder bredt - så får du en masse dårlig trafik til en ti gange højere pris.
Jeg vil meget gerne hjælpe dig i gang, hvis du stiller nogle konkrete spørgsmål.
Jeg mener nok jeg kom med nogle gode tips i interwiet, blandt andet hvordan man fik en masse billige job-ansøgninger.. Men ellers stil spørgsmålene i kommentar feltet på Thorborg.tv - der har jeg lovet at besvare alle.
.. Og jeg er ked af at du endnu ikke har hørt om nogle virksomheder har haft succes med Facebook marketing. Men jeg vil gerne tilbyde at lave en Facebook kampagne gratis til dig og betale for alt trafikken - hvis du tilgengæld lover at blogge om det bagefter Hvis du vil det, så smid mig en mail: simon@gosocial.dk.