Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Facebook marketing - kan det betale sig??

Side 4 ud af 5 (41 indlæg)
Fra Klagshamn (Malmö)
Tilmeldt 14. Jul 10
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 17:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er lige gået i gang med Facebook marketing og jeg syntes der er mange muligheder med det, afhängig af hvilken virksomhed Du har.
Vi har en stor börnetöjsbutik/webbutik og bruger adskillige hundredetusinde årligt på Adwords, men uden at jeg er gået i dybden med Facebook annoncering (endnu) kan jeg se at der er langt större muligheder for at definere en specifik målgruppe end i Adwords!!
Feks. kan man målrette kampagnen helt specifikt mod alle kvinder som er:
- ml. 25-45år
- Bor i Kbh
- Har börn
- Har mode/börn som interesse osv osv....

Min umiddelbare konklusion er at man skyder LANGT mindre med spredhagl end Adwords.
Adwords er et nödvendingt onde i min branche, men jeg leder med lys og lygte for at finde alternative markedsföringskanaler, da Google's priser stiger voldsomt!!
Dog har adwords givet os en ENORM succes, MEN intet varer for evigt:-)

Hilsen

Peter

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 20:03
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej,

Jeg er på ferie på Rhodos, men kan ikke lade være med at kommentere lidt alligevel.

At købe kliks til 10 øre er ikke et stort problem, hvis du gider at arbejde for det. Men går du bare ind på Facebook og laver en kampagne til alle mellem 30 og 60 år, bliver du tilbudt en klikpris på 7,50 DKK. Helt korrekt. Men det er det samme med Google AdWords hvis du har en lav quality score og byder bredt - så får du en masse dårlig trafik til en ti gange højere pris.

Jeg vil meget gerne hjælpe dig i gang, hvis du stiller nogle konkrete spørgsmål.

Jeg mener nok jeg kom med nogle gode tips i interwiet, blandt andet hvordan man fik en masse billige job-ansøgninger.. Men ellers stil spørgsmålene i kommentar feltet på Thorborg.tv - der har jeg lovet at besvare alle.

.. Og jeg er ked af at du endnu ikke har hørt om nogle virksomheder har haft succes med Facebook marketing. Men jeg vil gerne tilbyde at lave en Facebook kampagne gratis til dig og betale for alt trafikken - hvis du tilgengæld lover at blogge om det bagefter Smile Hvis du vil det, så smid mig en mail: simon@gosocial.dk.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:30

Simon M:

Hej,

Jeg er på ferie på Rhodos, men kan ikke lade være med at kommentere lidt alligevel.

At købe kliks til 10 øre er ikke et stort problem, hvis du gider at arbejde for det. Men går du bare ind på Facebook og laver en kampagne til alle mellem 30 og 60 år, bliver du tilbudt en klikpris på 7,50 DKK. Helt korrekt. Men det er det samme med Google AdWords hvis du har en lav quality score og byder bredt - så får du en masse dårlig trafik til en ti gange højere pris.

Jeg vil meget gerne hjælpe dig i gang, hvis du stiller nogle konkrete spørgsmål.

Jeg mener nok jeg kom med nogle gode tips i interwiet, blandt andet hvordan man fik en masse billige job-ansøgninger.. Men ellers stil spørgsmålene i kommentar feltet på Thorborg.tv - der har jeg lovet at besvare alle.

.. Og jeg er ked af at du endnu ikke har hørt om nogle virksomheder har haft succes med Facebook marketing. Men jeg vil gerne tilbyde at lave en Facebook kampagne gratis til dig og betale for alt trafikken - hvis du tilgengæld lover at blogge om det bagefter Smile Hvis du vil det, så smid mig en mail: simon@gosocial.dk.

Hej Simon,

jeg bliver lige nødt til at spørge: er det mig du skriver til eller var det en anden du mente? Det er jeg ikke helt klar over. :-)

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 08:29

Tak fordi du er så venlig helt ned i de konkrete råd Simon !

Og ja det er dig han svarer Iryna :-)

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 09:11

Det var til Thomas jeg mente tilbuddet Cool

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 09:15

Simon M:

Cake

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 09:20

Simon M:

And wtfi Thomas? Smile

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:22

Jimi Hove:

Tak fordi du er så venlig helt ned i de konkrete råd Simon !

Hej Jim,

tak for opklaringen :-)

Jeg magter altså ikke at kommentar ALT hvad du har skrevet. Men synes, det er spændende, hvilken indgangsvinkel de forskellige iværksættere har til deres iværksætteri. Jeg er jo først lige begyndt og skal også få mig gode (og muligvis dårlige) erfaringer.

Jeg søger heller ikke Facebook løsningen serveret på et sølvfad. Jeg er klar over at der altid skal en vis indsats til for at have en velfungerende virksomhed (jeg kan høre at du ikke er helt enig i det, men indsatsen er for mig en af grundelementerne i succes - blandet med andre).

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:24

Jimi Hove:

Nå så lige at du (desværre) ikke havde ret :-)

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 09:45

Iryna.dk:
Jeg søger heller ikke Facebook løsningen serveret på et sølvfad. Jeg er klar over at der altid skal en vis indsats til for at have en velfungerende virksomhed (jeg kan høre at du ikke er helt enig i det, men indsatsen er for mig en af grundelementerne i succes - blandet med andre).

Skal lige pointere, at jeg ikke har prøvet FB mulighederne af endnu. Men er i fuld gang med at planlægge det og deler muligvis gerne ud af erfaringerne senere hen. Men som al business er det ikke alene et spørgsmål om indsatsen, der er mange andre faktorer der er afgørende for om man får succes herunder, men ikke begrænset til, timing, produkt, evner til at se markedets fluktuationer.

Vi kommer til at prøve flere forskellige kampagnetyper af og til forskellige aldersgrupper og med forskellige formål, så der kommer mere info i september om alt går vel.

@Jimi

Pas nu på du ikke afslører alt om hvordan man ser de andre over skuldrene hehe Smile (joke) det er helt korrekt at der ikke er nogen grund til at "gå over åen efter vand" - men det kræver også man egenhændigt frmår at gøre sig tankerne og se perspektiverne, hvilket så jo netop er nogle af forskellighederne hos mennesker, heldigvis Smile

Køb ren argan olie her

Side 4 ud af 5 (41 indlæg)