Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp fra sandwich/juice bar ejer

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Jul 10
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 09:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay .. here it goes ..

Nu har jeg et stykke tid lurret med her og jeg har oplevet at der er mange folk som er venlige og meget hjælpsomme her, så her kommer et måske lidt vovet efterlysning af en extra venlig sandwich/juice bar ejer i København som vil prøve at hjælpe en kommende kollega igang.

Vi har et koncept som vi tror på og som er anderledes end det der findes  idag - det er ikke sandwich/juice bar - men ligner den ene af de to lidt.

Det jeg godt kunne tænke mig er at høre om der er en som er villig til at mødes med mig og vi kan snakke om hvad i gør - vi har ikke branche erfaring, men ved godt hvad der skal til for at få formalinerne i orden.

Kan du hjælpe mig?

Fra København S
Tilmeldt 26. Sep 06
Indlæg ialt: 411
Fra  Dennis Møller Photography Skrevet kl. 10:19

Nu siger du det ikke liiige er en sandwich/juice bar.. Men jeg ville da lige give et indspark ind..

Da jeg lavede min bacheloropgave i grafisk design lavede jeg et koncept/branding og kampagne til netop en juice/sandwichbar liggende..

Det kunne være det kunne tweakes til din idé?.. anywho... hvis det er kan du lige smide en pm med lidt mere info..så kan det være jeg kan hjælpe dig..

Dbh
Dennis

Tilmeldt 17. Mar 10
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 10:23

Hej send mig en besked, jeg har ejet sandih bar, og vil helt sikkert gerne hjælpe dig igang.

Send mig kontakt oplysninger, så kontkter jeg dig

Tilmeldt 13. Jul 10
Skrevet kl. 10:29

Hej Brian. 

Du har ikke Private Beskeeder slået til. Send mig en så vil jeg gerne snakke mere med dig.

Tak for tilbudet.

Tilmeldt 13. Jul 10
Skrevet kl. 22:30

Andre som måske kunne have lyst at hjælpe?

Fra Århus
Tilmeldt 11. Sep 07
Indlæg ialt: 515
Fra  Blacksnow.dk Skrevet kl. 22:38

Kontakt ejeren af "kæden" Mums  sandwich- smoothie bar, i Kolding. De har en butik på gågaden og en i storcenteret. 

Jeg kender dem ikke og ved ikke om det er en god forrentning, men jeg er ret overbevist om at det kører ret godt for dem. Deres butikker og selve konceptet er super fedt, og ja - det hele spiller bare!  

Hvis jeg ledte efter gode råd inden for den branche, så ville jeg uden tvivl kontakte dem. 

Tilmeldt 13. Jul 10
Skrevet kl. 22:45

Lasse Kjær:

Kontakt ejeren af "kæden" Mums  sandwich- smoothie bar, i Kolding. De har en butik på gågaden og en i storcenteret. 

Jeg kender dem ikke og ved ikke om det er en god forrentning, men jeg er ret overbevist om at det kører ret godt for dem. Deres butikker og selve konceptet er super fedt, og ja - det hele spiller bare!  

Hvis jeg ledte efter gode råd inden for den branche, så ville jeg uden tvivl kontakte dem. 

Tak for tippet.

Tilmeldt 13. Jul 10
Skrevet kl. 15:22

Jeg prver lige en gang til. Er der nogen i Kbh området som tør dele ud af deres erfaringer?

John D.:

Okay .. here it goes ..

Nu har jeg et stykke tid lurret med her og jeg har oplevet at der er mange folk som er venlige og meget hjælpsomme her, så her kommer et måske lidt vovet efterlysning af en extra venlig sandwich/juice bar ejer i København som vil prøve at hjælpe en kommende kollega igang.

Vi har et koncept som vi tror på og som er anderledes end det der findes  idag - det er ikke sandwich/juice bar - men ligner den ene af de to lidt.

Det jeg godt kunne tænke mig er at høre om der er en som er villig til at mødes med mig og vi kan snakke om hvad i gør - vi har ikke branche erfaring, men ved godt hvad der skal til for at få formalinerne i orden.

Kan du hjælpe mig?

Tilmeldt 13. Jul 10
Skrevet kl. 17:54

Jeg prøver lige endnu en gang. Er der nogen i Kbh området som tør dele ud af deres erfaringer?

John D.:

Okay .. here it goes ..

Kan du hjælpe mig?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)