Hej, Jeg er 23 år og går på markedsføringsøkonom uddannelsen på Erhvervsakademi Århus. Jeg søger en praktikplads med start i Januar 2011 som en del af min uddannelse. Praktikpladsen skal have en længde på ca. 3. mdr og kan både være lønnet eller ulønnet. Jeg afslutter min praktik med en hovedopgave som har udgangspunkt i en given problemstilling i virksomheden. ___________________________________________________________ Fag som jeg har beskæftiget mig med på uddannelsen: International Markedsføring Økonomi - Økonomisk styring, makro/mikro økonomi Indkøb Markedskommunikation Organisation Logistik Kommunikation Erhvervsret ___________________________________________________________ Der ligger ikke nogle faste opgaver i forbindelse med praktikken, men dem kan vi udarbejde i samarbejde. Jeg kan teorien men mangler den praktiske erfaring, så jeg skal have en del hjælp i starten. Lidt om mig: Jeg er bosat i Århus C, og kommer oprindeligt fra Horsens. Søger gerne en praktik plads i dette område, og er klar på den transport dette indebærer. Har tidligere arbejdet på restauration som tjener, og som phoner/mødebooker blandt andet, hvilket har givet mig stor sans for service og gør mig yderst udadvendt. Ydermere kunne et studiejob i virksomheden før praktikken være interessant for mig, da det ville kunne hjælpe mig med at sætte mig bedre ind i virksomheden og de opgaver der skal udføres. Branche mæssigt er interessen bred, altså har alle brancher interesse. Dog er interessen stor omkring reklame, tøj og design branchen stor. Skriv endeligt hvis det er noget der interesserer dig. Med Venlig Hilsen Jonas V. Barrit |
Har du en e-mail man kan kontakte dig på?