Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pratikplads til markedsføringsøkonom Århus - Januar 2011

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Jul 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 23:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg er 23 år og går på markedsføringsøkonom uddannelsen på Erhvervsakademi Århus. Jeg søger en praktikplads med start i Januar 2011 som en del af min uddannelse. Praktikpladsen skal have en længde på ca. 3. mdr og kan både være lønnet eller ulønnet. Jeg afslutter min praktik med en hovedopgave som har udgangspunkt i en given problemstilling i virksomheden.

Fag som jeg har beskæftiget mig med på uddannelsen:

International Markedsføring

Økonomi - Økonomisk styring, makro/mikro økonomi

Indkøb

Markedskommunikation

Organisation

Logistik

Kommunikation

Erhvervsret

Der ligger ikke nogle faste opgaver i forbindelse med praktikken, men dem kan vi udarbejde i samarbejde.

Jeg kan teorien men mangler den praktiske erfaring, så jeg skal have en del hjælp i starten.

Lidt om mig:

Jeg er bosat i Århus C, og kommer oprindeligt fra Horsens. Søger gerne en praktik plads i dette område, og er klar på den transport dette indebærer. Har tidligere arbejdet på restauration som tjener, og som phoner/mødebooker blandt andet, hvilket har givet mig stor sans for service og gør mig yderst udadvendt.

Ydermere kunne et studiejob i virksomheden før praktikken være interessant for mig, da det ville kunne hjælpe mig med at sætte mig bedre ind i virksomheden og de opgaver der skal udføres.

Branche mæssigt er interessen bred, altså har alle brancher interesse. Dog er interessen stor omkring reklame, tøj og design branchen stor.

Skriv endeligt hvis det er noget der interesserer dig.

Med Venlig Hilsen

Jonas V. Barrit

Fra Århus C
Tilmeldt 16. Jun 05
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 06:51

Har du en e-mail man kan kontakte dig på?

Med venlig hilsen
Bjarke

Tilmeldt 9. Nov 09
Indlæg ialt: 232
Fra  GET LABELS ApS Skrevet kl. 07:30

Hej Jonas,

Jeg kan tilbyde dig en relevant opgave med kortlægning af 1 produkt til hoteller, restauranter,

cafe´er og kantiner. Desuden vurdering af 1 produkt til en defineret målgruppe samt evt.

en markedsføringsplan herfor. Jeg har 25 års erhvervserfaring, men da mit firma er nystartet

skal du kunne acceptere meget soloarbejde og frihed, da der endnu ikke er andre ansatte.

Geografi: Risskov ved Århus.

Send evt. en mail hvis du er intr.:   info@caferest.dk

MVH

BHJ

MVH Bjarne Høed Jensen - GET LABELS ApS

www.getlabels.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)