Ja - og det er ikke engang sikkert. Der findes et hav af gratis temaer til WordPress som alle kan aktiveres for brugerne af systemet. At forsiden (af hele systemet) så nok skal tilpasses lidt er selvfølgelig rigtigt.
Helt sikkert... Man kan komme rigtigt langt bare ved gratis-temaer.... Men til seriøst brug vil jeg alligevel mene det oftest er at foretrække man får lavet noget relativt unikt. Det kan så være noget unik grafik eller det kan være et helt unikt WP-tema.... Om man så skal betale sig fra grafik/tweaking, ja det afhænger jo af ens egne evner.... Men hvis vi skal være realistiske har de færreste altså de kreative evner til den slags - derfor gødede jeg lidt jorden, så det ikke kommer helt bag på trådstarter, hvis han på et tidspunkt finder behov for at putte nogle penge i design af sit site :)
Men vi er da helt enige.... Det kan meget vel være trådstarter kan finde alt han behøver via gratis temaer osv....
Uh - Wordpress kan gøre mig helt glad! :-)
Helt enig.... Er først for nyligt begyndt at rode seriøst med det..... Tror du jeg følte mig lidt dum, da jeg begyndte på WP, efter at have bygget et CMS op i hånden i php, som ikke kan en 10. del af hvad WP kan? 
P.S. Jeg følte mig ikke mindst dum fordi PHP langt fra er et område mine største evner findes....