Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside med blog funktion.. Pris?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Glostrup
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 298
Skrevet kl. 20:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad koster det at lave en hjemmeside hvor brugerne kan blogge?

Ellers skal der kun laves nogen standard sider(forside osv.)

Håber i kan hjælpe mig?

Fra København
Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 648
Fra  Webbureauet ComboWeb ApS Skrevet kl. 20:10
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det kan, hvis man ved hvordan, gøres gratis med den særlige udgave af Wordpress, der hedder Wordpress µ. Den er glimrende, da det er stabilt og nemt at sætte op som det måtte ønskes. Jeg har selv sat en lign. installation op på www.bloguniverset.dk, som dog er under udvikling.

Fra Glostrup
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 298
Skrevet kl. 20:14

Okay tak.. Andre forslag?

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1511
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 00:03

Martin kom da med et glimrende forslag.

Drupal CMS kan også bruges til formålet.

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Fra Århus
Tilmeldt 18. Jan 10
Indlæg ialt: 481
Fra  Billigmagento.dk Skrevet kl. 00:09

Læste forkert.

Jeg følger med i indlægget her.

Mvh. Frederik

Fra Århus
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 18:09

Hej 

Den nemmeste er at få lavet en Joomla hjemmeside også tilkoble deres extention med blogg der er flere at vælge imellem.

Vi arbejder udfra en 360 graders løsning hvor vi ikke blot laver et fedt CMS website men hvor vi også afdækker de sociale meider (facebook, twitter etc) og sikre Google kan fidne det på de rette søgeord samt sikre mulighed for bladre PDF..

vil du hele vejen rundt uden at betale en formue for det, så tøv ikke med at kontakte os

Mvh.

Morten

50510013

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 18:15

Ja.... Det ville være åndssvagt hvis du ikke tjekkede WP MU ud.... Det kan lige præcist det du efterspørger.... Lade den besøgende lande på en (statisk eller dynamisk) forside og brugerne kan oprette deres egne blogs.... altsammen mere eller mindre "ud af boksen".... Så kig på WP inden du smider penge efter en løsning.... Det designmæssige kan det så meget vel være du skal have hjælp til - men der er der tonsvis af Aminoer, der kan hjælpe dig for rimelige priser....

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Tilmeldt 11. Jul 10
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 18:20

Hejsa

Mail afsendt

Hilsen

Lars

Fra København
Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 648
Fra  Webbureauet ComboWeb ApS Skrevet kl. 18:59

Fama:

Det designmæssige kan det så meget vel være du skal have hjælp til - men der er der tonsvis af Aminoer, der kan hjælpe dig for rimelige priser....

Ja - og det er ikke engang sikkert. Der findes et hav af gratis temaer til WordPress som alle kan aktiveres for brugerne af systemet. At forsiden (af hele systemet) så nok skal tilpasses lidt er selvfølgelig rigtigt.

Uh - Wordpress kan gøre mig helt glad! :-)

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 03:31

Martin Hegelund Møller:
Ja - og det er ikke engang sikkert. Der findes et hav af gratis temaer til WordPress som alle kan aktiveres for brugerne af systemet. At forsiden (af hele systemet) så nok skal tilpasses lidt er selvfølgelig rigtigt.

Helt sikkert... Man kan komme rigtigt langt bare ved gratis-temaer.... Men til seriøst brug vil jeg alligevel mene det oftest er at foretrække man får lavet noget relativt unikt. Det kan så være noget unik grafik eller det kan være et helt unikt WP-tema.... Om man så skal betale sig fra grafik/tweaking, ja det afhænger jo af ens egne evner.... Men hvis vi skal være realistiske har de færreste altså de kreative evner til den slags - derfor gødede jeg lidt jorden, så det ikke kommer helt bag på trådstarter, hvis han på et tidspunkt finder behov for at putte nogle penge i design af sit site :)

Men vi er da helt enige.... Det kan meget vel være trådstarter kan finde alt han behøver via gratis temaer osv....

Martin Hegelund Møller:
Uh - Wordpress kan gøre mig helt glad! :-)

Helt enig.... Er først for nyligt begyndt at rode seriøst med det..... Tror du jeg følte mig lidt dum, da jeg begyndte på WP, efter at have bygget et CMS op i hånden i php, som ikke kan en 10. del af hvad WP kan? Skype-BigSmile

P.S. Jeg følte mig ikke mindst dum fordi PHP langt fra er et område mine største evner findes....

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)