Hej Strandløven
Hvordan er vandet? - fedt med disse mobile bredbånd, så kan man både arbejde og være på stranden på samme tid. :)
Nej spøg til side, jeg har allerede givet ham al min støtte, og knæk og bræk og hvad det ellers hedder - jeg ønsker ham også kun det bedste.
Men jeg krydser nu også lidt fingrer for mig selv - jeg har ikke været så "fræk" og gå efter forbes liste, men jeg har netop sendt oplæg til 2 potentielle investorer, en fra Kina og en fra Taiwan, som jeg håber meget på vil lykkes. Det er kontakter jeg som sådan har arbejdet sammen med i længere tid, og har arbejdet rimelig tæt sammen med den ene investor i mere end 5 år nu, dog kun som samarbejds partnere uden stor økonomisk afhængighed. - Men selvfølgelig bliver det svært, og jeg mp indrømme at jeg ikke helt ved hvordan situationen er for disse to, men umiddelbart har de virket som om de har været relativ skånet for krisen.
Så jeg håber og tror på , at jeg kan vende tilbage snart her på Amino med lidt godt nyt fra os begge - omvendt tror jeg faktisk at i nok skal høre om min ven i medierne, hvis hans eventyr går i opfyldelse - for her taler vi altså mange flere penge, end hvad jeg prøver at finde investorer til - og kunne forstille mig at det sagtens kunne havde i Børsen eller lign, hvis det hele går igennem.
Nå vi må bare håbe det bedste, og hvis det ikke lykkes så ved vi jo alle her på Amino, så er det bare op på hesten igen :)
God aften.
Bendtsen