|
Hej Amino Jeg har en ven, der mente det var for svært at finde investorer her i landet - så sad vi og talte lidt om verdens rigeste personer, og øvrige muligheder for at finde risiko villig kapital. Han er så gået skridtet videre, uden jeg dog vidste noget, og har kontaktet flere personer fra forbes liste over verdens rigeste personer, og han har sku fået svar retur!!! Selvfølgelig har han lavet hjemme arbejdet godt, i og med at han har lavet en god beskrivelse af ham selv og hans visioner mv. - men alligevel havde jeg ikke i min vildeste fantasi troet at det var så "nemt" . Nu skal han mødes med nogle af denne persons repræsentanter for yderligere drøftelser om projektet omfang, kapital behov osv. - bliver så spændende og følge... Synes det er helt vildt, men trods alt rigtig godt gået - man får jo ikke noget forærende i dag, så hvis man ikke tør tage chancen, så sker der jo heller ikke noget. Og det må man da sige min gode ven her har gjort... Nå ville bare lige dele denne med jer, som motivation for andre der sidder i samme situation. God eftermiddag. Bendtsen
|
![]()
![]()
Bliv gratis medlem