Hej med jer Jeg søger restpatier på tøj til Damer Herre og Børne-Tøj. Eller har gode hjmmesider hvor man kan se på varen. Med Venlig Hilsen Signe B mail til me blytmann@greennet.gl |
prøv ks-import.dk
Hej med jer Jeg søger restpatier på tøj til Damer Herre og Børne-Tøj. Eller har gode hjmmesider hvor man kan se på varen. Med Venlig Hilsen Signe B mail til me blytmann@greennet.gl |
Hej Signe
Jeg får produkseret fritidstøj til damer/piger og har et rest lager jeg gerne vil af med. Jeg leverer det frit til dig Se evt. min webshop www.b2wear.dk Prisen er pr. kasse kr. 21200,00
En færdig pakket kasse med: Polo korte ærmer i 3 farver 4 str ( det vil sige 9 af hver str./farve) ialt 108 stk Polo 3/4 ærme i 3 farver 4 str --------------------------//-------------------- ialt 108 stk Turtleneck 3 farver 4 str----------------------------//------------------- ialt 108 stk Nederdel med buks 3 farver 4 str --------------------------//-------------------- ialt 108 stk Bukser til knæ 3 farver 4 str ------------------------//----------------------- ialt 108 stk Vest 2 farver 4 str ( det vil sige 12 af hver str/farve ) ialt 96 stk Ialt 528 stk Med venlig hilsen Lone |