Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ESPANA CAMPEONES...........

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Heldigvis for fodbolden blev spanien ny verdensmester i fodbold 2010........vamos

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 01:12

Det var nok den kedeligste fodboldkamp jeg nogensinde har set og jeg har set en del. Men det blev heldigvis den rigtige vinder.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra København
Tilmeldt 5. Aug 08
Indlæg ialt: 314
Fra  MYCOMFORT ApS Skrevet kl. 01:18

Der var 14 gule kort, 1 rødt kort og 1 mål. Udover det var der 11 skud på mål og 19 ved siden af - så at sige, at det var en kedelig fodbold kamp er måske lige meget sagt.. Der var da mindst 3 mega chancer!

Fra Odense NV
Tilmeldt 8. Jan 10
Indlæg ialt: 260
Skrevet kl. 01:23

CBering:

Der var 14 gule kort, 1 rødt kort og 1 mål. Udover det var der 11 skud på mål og 19 ved siden af - så at sige, at det var en kedelig fodbold kamp er måske lige meget sagt.. Der var da mindst 3 mega chancer!

Hvis man synes, at en masse tacklinger er spændende at se på, så bør man måske slå over på Eurosport og se noget Wrestling i stedet. De havde begge hold et par åbenlyse chancer, som blev misset, men kampen var immervæk stadig virkelig kedelig...

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 01:25

CBering:

Der var da mindst 3 mega chancer!

Ja på 120 laaaange minutter.

Alle de spilstop ødelagde kampen, som aldrig kom op i tempo.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 01:31

Har lige oploaded denne video, ">Spain Wins Fifa World Cup 2010 , på Youtube fra La Carihuella hvor vi holder sommerferie lige nu Cool

(Videoen er muligvis ikke færdigbehandlet af Youtube når du ser dette, da den lige er oploaded)

Venlig hilsen,

Christian

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:57

Nicolaj Thomasen:

Det var nok den kedeligste fodboldkamp jeg nogensinde har set og jeg har set en del. Men det blev heldigvis den rigtige vinder.

Var det fodbold? Altså soccer?

For jeg undrede mig godt nok meget over, at Super Bowl pludselig var rykket til Juni mdr... ;D

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 02:01
Fra Charlottenlund
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 793
Fra  SurfMania Skrevet kl. 02:12

Jeg synes egentlig ikke, at kampen var kedelig. Der var en del muligheder i begge ender, og der blev gået godt til stålet, som nogle af jer andre også påpeger.

Det er klart, at en VM-finale vil være enormt taktisk ligesom en CL-finale fx. Det er jo ikke det samme som at se El Clasico med Real Madrid og FC Barcelona - to offensive mandskaber, hvor der virkelig bliver ofret alt i samtlige 90 minutter - eller Manchester United mod Chelsea ditto.

I kan se og læse lidt om VM-finalen her:

Iniesta sikrede Spanien VM-titlen

Video-referat: Holland – Spanien

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)