Heldigvis for fodbolden blev spanien ny verdensmester i fodbold 2010........vamos |
Det var nok den kedeligste fodboldkamp jeg nogensinde har set og jeg har set en del. Men det blev heldigvis den rigtige vinder.
Heldigvis for fodbolden blev spanien ny verdensmester i fodbold 2010........vamos |
Det var nok den kedeligste fodboldkamp jeg nogensinde har set og jeg har set en del. Men det blev heldigvis den rigtige vinder. |
Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement
Der var 14 gule kort, 1 rødt kort og 1 mål. Udover det var der 11 skud på mål og 19 ved siden af - så at sige, at det var en kedelig fodbold kamp er måske lige meget sagt.. Der var da mindst 3 mega chancer! |
Hvis man synes, at en masse tacklinger er spændende at se på, så bør man måske slå over på Eurosport og se noget Wrestling i stedet. De havde begge hold et par åbenlyse chancer, som blev misset, men kampen var immervæk stadig virkelig kedelig... |
Ja på 120 laaaange minutter. Alle de spilstop ødelagde kampen, som aldrig kom op i tempo.
|
Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement
Har lige oploaded denne video, ">Spain Wins Fifa World Cup 2010 , på Youtube fra La Carihuella hvor vi holder sommerferie lige nu (Videoen er muligvis ikke færdigbehandlet af Youtube når du ser dette, da den lige er oploaded) Venlig hilsen, Christian |
Var det fodbold? Altså soccer? For jeg undrede mig godt nok meget over, at Super Bowl pludselig var rykket til Juni mdr... ;D |
Her er nogle highlights fra kampen http://www.hellofooty.com/spain-vs-netherlands-highlights-11-7-2010
|
Jeg synes egentlig ikke, at kampen var kedelig. Der var en del muligheder i begge ender, og der blev gået godt til stålet, som nogle af jer andre også påpeger. Det er klart, at en VM-finale vil være enormt taktisk ligesom en CL-finale fx. Det er jo ikke det samme som at se El Clasico med Real Madrid og FC Barcelona - to offensive mandskaber, hvor der virkelig bliver ofret alt i samtlige 90 minutter - eller Manchester United mod Chelsea ditto. I kan se og læse lidt om VM-finalen her: |