Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er det penge i?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Jul 10
Indlæg ialt: 46
Fra  resend.io Skrevet kl. 23:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Ejer Resend.IO. Direkte Marketing og Kunde Support plugins til din hjemmeside og webshop!

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 00:13

MadsHargreave:

en affiliate website hvor jeg laver tutorials til hvordan man laver hjemmesider sammen med reviews af forskellige domain/webhotel udbydere

Prøv ? :) Der er penge i alt bare man gør det godt nok, så hvorfor ikke:)

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 00:14
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Måske?

Er der penge i at samle flasker? 

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 00:53

Der er penge i alt der er et marked for, hvis du bliver fundet på Google og salget sker igennem din side. For en time siden tjente jeg 24,77 kr. fordi der var en som købte en Samsung S5510 Glamis uden abonnement og tidligere på dagen tjente jeg godt 2.200,- kr. fordi der var en som lige smed 4 stk. iPhone 3G 16 GB i kurven hos 3 Mobil. Begge salg kom organisk via Google Big Smile Selvom jeg havde lidt salg ind imellem, så har det været en sløj dag, men det skyldes nok det varme sommervejr.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:02

Nicolaj Thomasen:

Der er penge i alt der er et marked for, hvis du bliver fundet på Google og salget sker igennem din side. For en time siden tjente jeg 24,77 kr. fordi der var en som købte en Samsung S5510 Glamis uden abonnement og tidligere på dagen tjente jeg godt 2.200,- kr. fordi der var en som lige smed 4 stk. iPhone 3G 16 GB i kurven hos 3 Mobil. Begge salg kom organisk via Google Big Smile Selvom jeg havde lidt salg ind imellem, så har det været en sløj dag, men det skyldes nok det varme sommervejr.

Haha, fedest. Nyd de mange penge og husk at aflevere det halve til skattefar ;)

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 01:02

MadsHargreave:

en affiliate website hvor jeg laver tutorials til hvordan man laver hjemmesider sammen med reviews af forskellige domain/webhotel udbydere

De forskellige webhoteller og domæne udbydere, betaler ret godt. Såvidt jeg husker giver Surftown omkring  125 kr. og så er der nogle af de andre der giver provision alt efter hvad kunden køber.

Så ja, der er penge i det :-)

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 01:10

Simon Tørring:

husk at aflevere det halve til skattefar ;)

Han er nu ikke helt tilfreds med kun at få det halve Smile, men jeg betaler med glæde min skat! Til gengæld kan mine børn gratis gå i en nedslidt skole, jeg kan komme gratis på sygehus (hvis jeg når derhen, for der bliver lidt langt i fremtiden) og hvis jeg skal lidt væk fra udkants Danmark, så kan jeg også benytte de fine motorveje og broer der findes rundt omkring i landet.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 01:17

Nicolaj Thomasen:
Han er nu ikke helt tilfreds med kun at få det halve Smile, men jeg betaler med glæde min skat! Til gengæld kan mine børn gratis gå i en nedslidt skole, jeg kan komme gratis på sygehus (hvis jeg når derhen, for der bliver lidt langt i fremtiden) og hvis jeg skal lidt væk fra udkants Danmark, så kan jeg også benytte de fine motorveje og broer der findes rundt omkring i landet.

Det højeste skattetryk men dog kun med middelmådig slitage.Big Smile

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)