Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Regnskabsprogram?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Kokkedal
Tilmeldt 11. Jul 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusinde tak alle sammen Smile for alle svarene, der er noget at gå i gang med! Jeg vil gå ind på de forskellige programmer og finde ud af hvad der passer bedst til det jeg skal bruge det tilWink Ha en dejlig varm dagCool

Tilmeldt 29. Jan 08
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 11:34

Hej Lone

Prøv ligeledes at kigge på IT Revisor, et fremragende program.

Mvh Brian

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Feb 09
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 23:29

Jeg bruger selv summarum, og det stemmer ikke helt overens med god bogføringsskik - så jeg har skulle ændre og omregne uendeligt meget før årsregnskabet var på plads (til SKAT).

Jeg skal så ikke kunne sige om det er mig der er idiot til det :p

Bare lige my two cents

Tilmeldt 13. Jul 10
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 14:40

Lone Nielsen:

Hej er der nogen der kender til eller har prøvet regnskabsprogrammet fra: Holmberg-Hansen Group LtD?

Jeg skal starte en virksomhed med regnskab og adm. for flere forskellige virksomheder så jeg skal bruge et regnskabsprogram hvor jeg kan gemme flere regnskaber i. Det skal ikke koste en formue.

Jeg kender og anbefaler Finans CE fra Holmberg-Hansen.

Jeg har købt Finans CE Advanced netop fordi den kan klare flere forskellige firmaer og valutaer.

FarangFood

Tilmeldt 15. Nov 09
Indlæg ialt: 327
Skrevet kl. 17:47

Catt:
Jeg bruger selv summarum, og det stemmer ikke helt overens med god bogføringsskik

Hej Catt.

Vil du venligst uddybe den bemærkning. Mener du virkelig, at der findes et regnskabspogram med så mange brugere, der ikke overholder reglerne? Måske kan du komme med nogle eksempler?

/Nina

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)