Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Regnskabsprogram?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Kokkedal
Tilmeldt 11. Jul 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej er der nogen der kender til eller har prøvet regnskabsprogrammet fra: Holmberg-Hansen Group LtD?

Jeg skal starte en virksomhed med regnskab og adm. for flere forskellige virksomheder så jeg skal bruge et regnskabsprogram hvor jeg kan gemme flere regnskaber i. Det skal ikke koste en formue.

Tilmeldt 26. Mar 09
Indlæg ialt: 964
Skrevet kl. 20:59

Hej Lone,

Velkommen til Amino.

Jeg kender ikke det pågældende program, men SummaSummarum bliver brugt af rigtigt mange. Det findes i forskellige udgaver til forskellige priser, og mindst een af udgaverne kan håndtere uendeligt mange regnskaber - og så er det billigt.

Du kan finde det her : http://www.summarum.dk/

Du kan også hente det og prøve det af i en periode uden at det koster noget.

mvh

Jan

Tilmeldt 24. Jul 06
Indlæg ialt: 1187
Skrevet kl. 21:00
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 21:50

Jeg har selv hentet den gratis version, og er som gammel revisor ikke så vild med deres bogførings-dialog.
Ellers tester jeg stadig...

Er det kun almindelig bogføring og moms du skal lave ?

Hvis du ikke skal køre faktura for kunderne er SigmaRegnskab der er baseret på Access rimelig hurtig og lave finansbogføring og moms i. Muligvis fordi jeg godt kan lide dialogen omkring bogføring, måske fordi den minder mig om C5 som jeg var glad for.

Du kan hente Sigma her.

Hvis du ikke har Access i din office pakke kan du hente en "runtime version" hos Microsoft.

Så er du gratis kørende og i systemet kan du oprette alle de regnskaber du har lyst til..

Har du en android enhed der ikke er "Google" godkendt - se 1mobile.com som APK marked.

Fra Holeby
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 21:57

Hvis du bruger Mac, kan jeg varmt anbefale GrandTotal, det fungerer bare og kan også kobles sammen med iPhone :) Koster ca, 60,- US Dollar

Fra Aalborg
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 457
Skrevet kl. 22:04

Som  een  var inde på  så  er  SummaSummarum en  revisorudgave  (nærmest)  idet  du kan gemme et uendeligt antal regnskaber i  det   på  een licens.  Hvis dine  klienter  skal  bruge det samme program  skal de selvfølgelig  have  hver deres  licens -  men  så  kan  I  ellers samvirke nemt  via  udveksling  af  sikkerhedskopier.   Priser  ligger  fra  980 over 1.780  til  2.680   +  moms  afhængig af  hvilken  version  du  ville  vælge.

Du kan ikke  samvirke  med dine  klienter  via  nettet  -  men  ej heller  nødvendig  pga  at sikkerhedskopierne  nemt  kan  sendes  via  mail.

Vil  du  istedet  have  noget  der kan køre  via  nettet  så  skulle  du  tage og kigge  på  AESIRAS  som  er  et  databaseopbygget program  ala  C5  -  men  til  betydeligt  billigere  pris.   Det  kan  køre hjemme  hos  dig -  det kan  ligge  på en ekstern server så du  kan  tilgå  det  via  enhver browser du kommer i  nærheden  af.

Prøveversioner  kan  hentes  i gratis udgaver  via  linkene  nedenstående.   Køber  du  SummaSummarum  gennem  mig  så  er  der  een måneds  gratis support  med i købet  -  samt rabat  på efterfølgende support  via Klippekort-ordning.  Til Aesiras er  der  også  1 måneds fri support  -  derefter  mulighed  for at   lave  en support aftale.  Du  er  selvfølgelig  velkmmen til at  kontakte mig  via  PM  eller tlf.

Fra Aalborg
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 457
Skrevet kl. 22:18

Priser på AESIRAS   -  glemte  dem i  skyndingen..............

Begynder  ved   1.995,-  i  det der hedder  Aesiras Express    ved  køb   -  ELLER   99,-  kr   om  måneden  ved  en lejeordning.

Hvad  med  dine  klienter  ???  hvis  de  har  behov  for et  program til  at   lave fakturaer  i  -  så kan du  som bogholderdame   tilgå  deres licens via  Fjernadgang hjemme  fra  dig selv   - eller  ude  ved  klienten   Men du  bruger  klientens  licens.  

Dette  program  kan  udviddes med  et utal  af tillægsmoduler  også  flerbrugere  -  så  en  pris  afhænger  en  liste  med  dine behov  i  det  konkrete  tilfælde -  men sådan  laves  da uden  forbindende

Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 989
Fra  FlexPOS Aps Skrevet kl. 22:44

hey jeg ved at e-conomic har en administrator udgave som kan bruges hvis ikke firmaerne selv skal have adgang.

hvis de skal er prisen bare lidt en anden :)

ellers har visma også en revisor udgave men ligger i den dyre ende :)

Fra Risskov
Tilmeldt 12. Jan 08
Indlæg ialt: 238
Fra  iAdvice Skrevet kl. 07:25

Det er korrekt.

Jeg er ret sikker på at revisorudgaven til Visma Business er billig til pengene, hvis man har mange kunder fra start af, men løsningen er ret fed.

Men det kan self ikke sammenlignes med en Economic adgang til ingen penge.

Fra København
Tilmeldt 27. Jan 10
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 10:26

Hej Lone, med alle de svar du har fået, håber jeg ikke du er blevet mere forvirreret en oplyst.

Bare for at være helt skarp på e-conomic, vil jeg lige nævne priser og fordelde.

e-conomic administrator modul er gratis, og du har adgang til alle dine klienter der bruger e-conomic og selv har adgang til deres licens.

Hvis du har brug for interne licenser, altså hvor du klare bogføringen og kunden ikke skal have adgang, kan du få disse for 49,- pr. mdr. pr. regnskab, eller ubegrænset antal interne regnskaber for 198,- pr. mdr.

Fordele: e-conomic er online, og tilgængelig hvor som helst hvor du har internet, der skal ikke installeres fjernskrivebord, eller software af nogen art. Foruden den almindelige version af e-conomic regnskab, har vi også nogle ekstra værktøjer til e-conomic revisorer/bogholdere, hvor jeg f.eks. kan nævne rapport designer, udlæsning til caseware og integration til it-revisor. Vi kommer også med en ny og superhurtig kassekladde, hvor i som professionelle brugere har haft input til brug/layout/krav.

Så skal jeg naturligvis også nævne at der er gratis uddannelse af revisorer/bogholdere fysisk eller online, samt gratis hotline.

Hvis du vil vide mere er du meget velkommen til at kontakte mig for yderligere information.

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)