Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Se her alle programmører på amino

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Jan 08
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er igang med at se om det kan lykkes at samle en stærk kerne af programmører i alle afskygninger, som kunne være interesseret i, at i fællesskab udvilke et stærkt bæredygtigt program.

Jeg har ikke selv nogen ide´ om hvad programmet skal kunne, men programmet skal have potentiale.

ved potentiale menes der at programmet skal stå stærkt både salgsmæssigt og brugermæssigt.

hvis der er nogen der har lysten og viljen til at gå ind i dette projekt, har jeg økonomiske midler og en masse mulige købere af programmet, uanset hvad programmet ender med at kunne, så længe at programmet har potentiale.

Håbet er selvfølgelig at kunne opfinde et program der viser sig at blive banebrydende, altså et program som vil kunne spare virksomhedder penge på længere sigt, idet at de bruger programmet.

Kan vi spare virksomheden for mange penge kan programmet også koste menge penge.

Jeg håber der er nogen her på amino der vil tage dette indlæg seriøst, og melde sig ind i kampen på den ene eller anden måde, med positiv respons.

på forhånd for at undgå trælse ligegyldige indlæg, så er jeg ordblind og undskylder hermed for evt. stavefejl Smile

mvh jens hansen

Tekko innovation

Tekkoplex@gmail.com

Fra Herning
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 14:53

Melder mig hermed under fanerne.

Send mig en PB med detaljerne.

Mvh Tonny

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 15:19

Det lyder da interessant, men det er da et rimeligt bredt oplæg du er kommet med der! :-)

Jeg kan lidt med php, database, og linux når du skal bruge det! :-)

Tilmeldt 2. Jan 08
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 15:22

hej

det lydder godt, jeg vender tilbage når jeg har fået læst alle mails fra indlæget og set indkommende ideer igennem med hver person

Tilmeldt 16. May 10
Indlæg ialt: 871
Skrevet kl. 16:30

Jeg er god til at finde ideer, helst til konceptsalg....

Jeg har en super god ide som jeg er sikker på kan sælges til næsten alle erhvervsdrivende, fordi deres medarbejdere vil kunne spare en masse tid!

Smile

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)