Godmorgen, godnat eller hvad tidspunkt på dagen folk nu ser denne tråd. Jeg sad lige og tænke på at skrive en lille guide til hvordan man kan lave en artikeldatabase. Det har jeg så gjort her i mens jeg sad og så en eller anden gammel western på TV2. Jeg skriver herinde fordi jeg godt kunne tænke mig lidt feedback på om jeg nu har skrevet det rigtigt og alt det..
Nu er det ikke fordi det emne interesserer mig synderligt, men din artikel ser ud til, at have et klart formål.
Længden på artiklen er tilpas lang, og sproget er skrevet så enhver klaphat kan læse og forstå det.
Thumbs up
Placeringer og fejl og mangler på komme og punktum kommer af at jeg sådan set aldrig rigtig har haft dansk på et ordenligt niveau, men det er nu gået meget godt.
Ang. længden, så gik jeg i starten efter over 400 ord, men det blev til godt og vel 600 ord, så det er jo meget godt.
Mangler du et design peter? kan lave et kort til dig hvis du er træt af standard designet ? Gratis ofc. du kan bare fortælle lidt farvevalg, hvor mange kollonoer osv du vil have så laver jeg et quick til dig ;)
Mangler du et design peter? kan lave et kort til dig hvis du er træt af standard designet ? Gratis ofc. du kan bare fortælle lidt farvevalg, hvor mange kollonoer osv du vil have så laver jeg et quick til dig ;)
Skriv en pm hvis det er
Jeg har fundet et theme jeg gerne vil bruge, men nu har jeg efterhånden prøvet alt for at uploade det, men jeg får fejl hver gang. Det er mega irriterende at sådan noget ikke virker når det skal...