Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Valg af bank

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 7. May 07
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 02:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej folks....

Jeg er gang med en web shop og mangler en bank, hvor alt mit indkost og omk. skal ind og ud af.

Den eneste jeg har snakket med, er Danske Bank og rådgiveren syntes jeg skal have en 24/7 pakken. Da det er til små og mellem forretninger.

Hvad kan i anbefale af Bank og hvad for nogle ting skal man passe på og mere....?

Tilmeldt 2. Dec 06
Indlæg ialt: 287
Skrevet kl. 02:40

Har ikke gode erfaringer med Danske Bank, men det har jo meget at gøre med hvilken bank sam bankrådgiver man får/har.

Jeg er utrolig tilfreds med at være kunde i Nordea...

/Shock

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 02:42

Jeg bruger Danske Bank 24/7 til min webshop, og er MEGET tilfreds med dem. Jeg kan kun anbefale dem Yes

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 02:46

Jeg bruger Nordea, men de er forfærdelige i den lokale afdeling her. så overvejer at skifte.   De finder på de mest underlige ting. Nogle gange har jeg slet ikke konto hos dem når jeg skal noget inde i banken. Og andre gange har jeg for mange  :/

Som Shock siger, det afhænger af flere ting om det er lige en god bank for en.

Fra Odense
Tilmeldt 7. May 07
Skrevet kl. 02:50

waw... i er hurtige til at svare ! Mange tak for det alle samen! :)

Jeg tænker også mere på de gebyr de forskellige har og hvad for nogle ting, man skal være klar over. Jeg hader bank overraskelser, hvis i forstår hvad jeg mener :)

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 02:57

Humani:

waw... i er hurtige til at svare ! Mange tak for det alle samen! :)

Jeg tænker også mere på de gebyr de forskellige har og hvad for nogle ting, man skal være klar over. Jeg hader bank overraskelser, hvis i forstår hvad jeg mener :)

Jeg ved præcis hvad du mener. Men på Danske Bank 24/7 er der ingen pludselige gebyrer, jeg synes det hele er meget gennemsigtigt :)

Fra Randers
Tilmeldt 16. Dec 08
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 11:13

Hej.

Nu kender jeg ikke videre til din virksomhed, men som bogholder, kan jeg kun anbefale en bank med bilagsreferencefelter i netbanken, da det gør bogholderiet væsentligt nemmere. Sydbank og nordjyskebank har dette i hvert fald.

Fra Odense
Tilmeldt 7. May 07
Skrevet kl. 11:21

Hej Jeg har valgt 24/7. Det var det som passede til mig. :) men det lyder rimelig nok med priser og gebyr ogsån...

Fra Odense
Tilmeldt 7. May 07
Skrevet kl. 11:25

Hej Tak for beskeden.

jeg var ikke klar over, at de havde sån noget. Lyder ret rimelig nok. men jeg har valgt 24/7 hos Danske Bank. Men jeg står selv for alt bogføring, lige her og nu.

Jeg skal og har startet:

1. online web shop

2. Eventbureau

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 12:26

Jeg kan kun anbefale, at du finder en banksælger, som du har god kemi med... Alle bankerne ligner stortset hinanden idag, både hva angår services, sikkerhed og priser...

Derfor er kemi og intern forståelse mellem dig og din banksælger det vigtigste, og ik så meget navnet på facaden!

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)