Så har jeg snakket med SEO-eksperten Thomas Rosenstand i 1 time og 15 minutter, vi snakker om alt fra barndomshjemmet, kærlighed og forskellen mellem USA og Danmark. Thomas giver gode iværksætter råd til både unge, og gamle, så sæt dig godt til rette og gør dig klar til en utrolig inspirerende samtale.
Mvh. Thomas De Oliveira |
Rigtig fin samtale med Rosenstand. Den mand har altså en god og behagelig fortællerstemme.
Nu har jeg ikke lyttet hele samtalen igennem, men blot et lille udkast af det. Men du skal naturligvis have noget konstruktiv kritik med på vejen, som du forhåbentlig kan bruge til at forbedre din næste samtale med en iværksætter.
Kvaliteten af din lyd er relativ dårlig. Nu har jeg ikke den største erfaring med optagelse af lyd over Skype m.v. men hvis det kan forbedres, er det hvert fald et stort plus. Jeg bliver hvert fald en del generet af det. Ligeledes når Rosenstand snakker, og du siger eksempelvis "Ja" eller griner, så generer det koncentrationen. Men jeg kunne forestille mig, at det også primært skyldes den dårlige kvalitet af lyden der kommer.