Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp! - fejl ved foto uploade?!

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Se billedet nedenunder, hvorfor skriver den dette, når jeg har uploade billedet?? det er første gang den har gjort det, og jeg aner ikke hvorfor, billedet er fuldt.  

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 13:41

Er billed for stort i forhold til max str ?

Ellers fang mig på msn

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 13:44

Kigger:
Er billed for stort i forhold til max str ?

Hej Mikkel

Nej, det er kun fra min computer den siger dette, den gør det både på PolitikNyt.dk og DeOliveiraTalkshow.dk når jeg skal uploade et billede, og det er helt nyt, da den aldrig har gjort dette? Tongue Tied

Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1298
Fra  Conseo Skrevet kl. 13:47

Gør den det med alle billeder eller kun det du har forsøgt at uploade i eksemplet?

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 14:04

Lars Bachmann:

Gør den det med alle billeder eller kun det du har forsøgt at uploade i eksemplet?

Alle billeder

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 14:32

Er der nogen som kan hjælpe? - det er utrolig vigtigt det kommer til at virke hurtigst muligt. 

Fra Thisted
Tilmeldt 23. Jul 10
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 20:02

Jeg har også hjemmesider hostet på Gigahost, som dig. Jeg skrev til dem angående problemt, som jeg også stødte ind i. Det resulterede i at de har forøget mængden af plads til midlertidige filer. Det løste problemet i min ende. Fik du løst dit problem?

Bertel Bolt Kommunikation - Gode historier her & nu

Få et tilbud på hjemmeside, tekst og foto.

Tilmeldt 3. Jul 09
Indlæg ialt: 507
Skrevet kl. 21:12

Kan det hjælpe at slette cache og cookies i din browser.

Fra Taastrup
Tilmeldt 2. May 05
Indlæg ialt: 269
Fra  C S Data Skrevet kl. 21:18

prøv evt. at bruge "browser-uploaderen" i stedet for - se linket i dit billede. Jeg har også før haft problemer med Flash-uploaderen i Wordpress.

Leg og hobby til store drenge og piger hos Onkel Carsten, hvor du bl.a. kan købe HAMA miniperler

Fra Hillerød
Tilmeldt 20. Nov 07
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 21:19

Hej Thomas

Problemet er at serveren afviser filen pga. størrelse. Hvis du forsøger at uploade en meget meget lille fil, fx et 1x1 gif billede, så vil du uden tvivl få lov.

Det kan enten være fordi tmp mappen er løbet tør for plads som Bertel også skriver, eller det kan være fordi du forsøger at uploade en fil som er større end den maksimalt tilladte størrelse i din php.ini fil. (Hos Gigahost kan du selv ændre indstillingerne i din php.ini i kontrolcenteret.

Har du Gigahost, så bed dem tjekke tmp mappen som Bertel også skriver. Det kunne jo godt tyde på det er det jf. Bertels erfaringer.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)