Se billedet nedenunder, hvorfor skriver den dette, når jeg har uploade billedet?? det er første gang den har gjort det, og jeg aner ikke hvorfor, billedet er fuldt.
Nej, det er kun fra min computer den siger dette, den gør det både på PolitikNyt.dk og DeOliveiraTalkshow.dk når jeg skal uploade et billede, og det er helt nyt, da den aldrig har gjort dette?
Jeg har også hjemmesider hostet på Gigahost, som dig. Jeg skrev til dem angående problemt, som jeg også stødte ind i. Det resulterede i at de har forøget mængden af plads til midlertidige filer. Det løste problemet i min ende. Fik du løst dit problem?
Problemet er at serveren afviser filen pga. størrelse. Hvis du forsøger at uploade en meget meget lille fil, fx et 1x1 gif billede, så vil du uden tvivl få lov.
Det kan enten være fordi tmp mappen er løbet tør for plads som Bertel også skriver, eller det kan være fordi du forsøger at uploade en fil som er større end den maksimalt tilladte størrelse i din php.ini fil. (Hos Gigahost kan du selv ændre indstillingerne i din php.ini i kontrolcenteret.
Har du Gigahost, så bed dem tjekke tmp mappen som Bertel også skriver. Det kunne jo godt tyde på det er det jf. Bertels erfaringer.