Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback ønskes på website

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej !

Jeg fik lige en ide til et koncept til en hjemmeside. Jeg satte det sammen, men nu kan jeg ikke rigtig finde ud af om det er at overgøre det... Synes måske det er lidt for 'fancy' :-)

Baggrunden overvejer jeg også om skal være lys i stedet for mørk. Grafikken skal du ikke lægge for meget i, det er mere konceptet og effekterne.

Link: http://mathiasbak.dk/test/

Mvh Mathias

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:01

Ingen der lige gider at tage et hurtigt kig og skrive en lille kommentar?

Er det for meget? Ja/Nej

Fra Herning
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 14:08

Hej Mathias,

Fed effekt, anderledes, men ellers lige i øjet. I likeBig Smile

Fra Ishøj
Tilmeldt 21. Apr 10
Indlæg ialt: 164
Fra  RR PRINT A/S Skrevet kl. 14:08

Jeg kan meget godt li´ det Mathias - men kommer blokkene ikke lidt for langt væk, når vinduet i midten åbnes? Jeg tænker, det kan være irriterende hele tiden at skulle gå tilbage til forsiden istedet for direkte til et af de andre tre steder? Fedt med mørk baggrund.

- er absolut ikke webdesigner, bare en helt down-to-earth kommentar Stick out tongue

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:29

Tusind tak for jeres respons!! Jo jeg overvejede også at lave siderne en smule mindre. Kan godt se det ville være smart hvis man kunne navigere videre uden at gå tilbage til udgangspositionen hver gang. Jeg kunne muligvis også gøre "de mørke plader" lidt mindre.

Heidi Graff:
- er absolut ikke webdesigner, bare en helt down-to-earth kommentar Stick out tongue

Det er også lige præcis disse kommentarer jeg har brug for. Det er jo ikke webdesignere der komme til at være den primære kundegruppe :-)

Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 514
Fra  Lytter.dk Skrevet kl. 15:09

Effekten med de 4 firkanter er cool nok, der er fint potentiale. Dog synes jeg godt de kunne klare at blive rettet lidt til, evt. droppe de runde kanter og gøre dem mindre, sammen med skriftten.

Farven er måske også lidt voldsom, og teksten i midten skal uden tvivl på en mørk baggrund, hvis du beholder de røde nuancer.

Men ellers er der jo masser af muligheder i det :)

Stifter af musikbloggen Lytter.dk og bureauet Copenhagen Publicity.

Tilmeldt 14. Oct 09
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 15:18

Jeg ville centrere teksten i boksene, og finde en anden font... Måske endda gøre boksende lidt mere 3D for lidt yderlig dybde. Eller syntes jeg ideen er original, og baggrunden er cool

Blogforfatter af Penge på Net - En guide for begyndere til at tjene penge online

Tilmeldt 4. Mar 10
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 17:07

Flot effekt. Er dog en programmatisk fejl idet jeg kan få de fire "hjørnesten" til at lukke sig under den hvide tekstboks. Det ser lidt kikset ud. Man skal bare klikke lidt hist og pist så sker det.

Det har dog potentiale.

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 11:51

Idéen og effekten er rigtig cool!

Du skal dog have en forside der fanger noget mere. Man kommer til en side hvor der kun står: Referencer, Log ind, Kontakt og Mathias Bak. Det kunne jo være hvad som helst! Der står webudvikling i title-tagget, men ellers er det umuligt at gennemskue.

Overvej om siden skal starte med at være "åben", så man kan se lidt indhold til at starte med.

Derudover skal det som det er blevet sagt være muligt at klikke på knapperne selvom siden er "åben".

Ellers er det som sagt rigtig fedt og ikke for fancy. Når du er udvikler, skal du vise, hvad du kan, og det der er rigtig fedt! :D

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:43

Tusind tak allesammen for jeres kommentarer!!

Jeg vil tage det til mig, og så opdaterer jeg tråden når jeg er kommet videre.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)