Jeg skal på familiebesøg, her i weekenden.... Jeg har fundet en til at passe på min lejlighed, så jeg bliver væk hele weekenden :)
Problemet er at jeg ikke kan tage den computer med, jeg arbejder med grafik på.... og da det er familiebesøg bliver jeg nødt til at have noget jeg kan beskæftige mig med
Derfor vil jeg bede jer om en tjeneste.... Har du/I et site, der godt kunne bruge noget feedback.... Jamen så send mig en privat besked eller en mail.
Da det bare er for at have noget at lave, de par timer om dagen, hvor man skal have en pause fra familien.... Ja så kan jeg desværre ikke tilbyde jer de helt store udredninger. Men et par hurtige tips/råd skal man jo heller ikke kimse af.
Så gør mig og jer selv en tjeneste og smid mig en besked....
Go´ weekend
Kim
Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)
Det jeg tilbyder i den her tråd er helt gratis.... Så det skal ikke være pengene, der holder folk tilbage :)
Ang. knapper, så kan det meget vel være der kommer lidt freebies på den konto i den nærmeste tid.... Jeg har siddet og rodet med lidt, som jeg muligvis ikke selv får brug for.... Men her i weekenden må folk nøjes med lidt gratis tips til deres site :)
Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)