Er der nogen der kender til et firma der har specialpapir med små labels på, der kan bruges som adresselabel ved afsendelse af faktura, så man slipper for at skrive adressen manuelt hver gang man får en ordre?
Discover Russia · Eksklusiv russisk te. En ren nydelse for krop og sjæl.
Det er ganske almindeligt papir hvor der, et sted for oven er et lille aftagelig label. Den skulle så meget gerne sidde hvor kunden taster sin adresse ind på fakturaen. Når så jeg vil printe fakturaen ud kommer adressen automatisk til at sidde på den label. Den label kan jeg så tage af og sætte på den pakke jeg skal sende. Ergo - så sparer jeg lige lidt arbejdstid på det!
Discover Russia · Eksklusiv russisk te. En ren nydelse for krop og sjæl.
Hvis du bare skriver dem på almindeligt papir, har PostDK nogle selvklæbende plastlommer i mange størrelser, som du bare putter fakturaen i. Det fungerer faktisk rigtig fint. Dem kan man nok også få andre steder, hvis du ikke bruger PostDK
Følgeseddelslommer er meget normale, men når man sender 100 pakker om dagen så er det pænt "irriterende" at stå og fnidre med dem.
Du kan sammenligne det med ikke at kunne bladre side i en avis. Det er til at blive idiot af, særligt hvis man er stresset med at få sendt pakker., eller hvis det er små pakker/bobblekuverter, så er en C5 noget voldsom.
Så er labels noget lettere. Print , sæt på. PDK understøtter mange af disse løsninger og det er den mest effektive der er , med mindre du har faste kunder og kan lave emballage med kundens navne og adresse trykt på :)