For hvis det ikke er beskyttet så står i jo ret ringe i sådan en situation.
Nåe det ved jeg nu ikke. Siden er så uoverskueligt opbygget at det sikkert skræmmer 40% væk bare de ser forsiden....så ingen panik....... før de ansætter en webdesigner.
Da det er et .com skal I klage til WIPO og ikke danske Klagenævnet.
Men "plante shop" er jo to generiske og beskrivende ord, der sådan som jeg ser det ikke kan varemærke beskyttes, da de ikke har den nødvendige særpræg. Så jeg tror næppe at du kan få overdraget domænet.
Fokusere hellere på din egen domæne, istedet for at bruge energi på andres. :)
Personligt ville jeg ikke mene, at det er værd at gå efter nogle, som har købt mit domænenavn med .com og ikke bruger det aktivt. Det er en lidt hårdere proces at mod typosquatting på .com end det er med .dk-domæner.
Jeg mener ikke, at der er mange, som automatisk går til .com domæner frem for .dk, så jeg tror, at skaden er minimal.
Mit råd vil være at i skal være lidt mere indadvendte. Jeg har lige kigget hurtigt på jeres side, og der er masser af muligheder for optimering. Jeg vil give jer et hurtigt gratis råd, som i kan implementere i eftermiddag.
Se at få en H1 tag på jeres overskrifter. I bruger class:overskrift, hvilket virker, men ikke i google. :-)
Det er lige meget hvor de andre er, så længe i ligger nr 1, og der ser ud til at i gør det. på plante shop søgningen.
Det er lige meget hvor de andre er, så længe i ligger nr 1, og der ser ud til at i gør det. på plante shop søgningen.
Ikke helt enig. Hvis du ikke kender plante shop'en - hvad vi du så søge efter? Ikke "plante shop" .. måske "planter" eller "køb planter" .. hvis vi bare snakker generelle.
Hvis man kender navnet .. ja så er det godt/vigtigt at være 1. på Google ;) .. så der er også stor værdi der.