Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Simpel indkøbskurv til WordPress

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 3 person

Mikkel Mikjær Christensen:

Der er en grund til at konkurrenterne gør som de gør, det er fordi det virker!

... Og hvor ville verden egentlig være kedelig hvis alle gik og lavede det ens med den begrundelse af "det virker". Der er mulighed for at gøre ting anderledes her i verden. Specielt for et lille firma i lille Grønland der forstår sine kunders behov.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 17:57
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Pierre Minik Lynge:

Hold da op, der er vidst nogen der er trådt ud af sengen forkert...

Tør øjnene og lær at håndtere kritik. Kan godt være dine kunder lever i en fantasiverden som er anderledes fra den rigtige verden, det kan du jo så nyde godt af så længe det varer :)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:59

Mikkel Mikjær Christensen:

Pierre Minik Lynge:

Hold da op, der er vidst nogen der er trådt ud af sengen forkert...

Tør øjnene og lær at håndtere kritik. Kan godt være dine kunder lever i en fantasiverden som er anderledes fra den rigtige verden, det kan du jo så nyde godt af så længe det varer :)

Den eneste der tuder her er dig. :)

Skidt niveau debatten er landet på i mine øjne.

Lad os komme videre.

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 18:01

Hej Pierre

På den ene side kan jeg godt se, at du vil lave et simpelt system  - da det kan være tidskrævende at lave en større løsning. Omvendt skal du nok tænke: nu er jeg kommet så langt, vil jeg give det ekstra det tager at gøre mit plugin til en succes? Hvis du kan lave et brugbart system, kan du helt sikkert få succes med det her plugin - omvendt tvivler jeg på at det vil være tilfældet hvis du undlader at følge hovedparten de sværre punkter på min liste.

Er planen at systemet skal sælges, eller gives som gratis plugin? Desuden skriver du at det næsten er færdigt - er det så langt så du ville have mod på at sende pluginet til mig, så jeg kunne prøvekore det selv. I går nat legede jeg lidt med samtlige andre ehandelssystemer til wp - så jeg har lidt at kunne sammenligne med.

/ Emil

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 18:08

Pierre Minik Lynge:

Skidt niveau debatten er landet på i mine øjne.

Så lad være med at køre den ned på det niveau?

Og selvfølgelig tuder jeg ikke over dig og dit webshop-plugin ... jeg kunne ikke være mere ligeglad, jeg tilbyder blot min (gratis) hjælp til dig før du dummer dig og gør noget usmart el. måske endda ulovligt :)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:13
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Emil Blücher:

Hej Pierre

På den ene side kan jeg godt se, at du vil lave et simpelt system  - da det kan være tidskrævende at lave en større løsning. Omvendt skal du nok tænke: nu er jeg kommet så langt, vil jeg give det ekstra det tager at gøre mit plugin til en succes? Hvis du kan lave et brugbart system, kan du helt sikkert få succes med det her plugin - omvendt tvivler jeg på at det vil være tilfældet hvis du undlader at følge hovedparten de sværre punkter på min liste.

Jeg vil meget gerne tage hoveddelen af dine punkter med, med undtagelse af lagerstyringen. Hvis blot du ønsker at have et enkelt felt hvor der står 4 vare på lager og der blot trækkes et produkt fra når nogen køber 1 produkt (som sikkert virker rigtig godt hvis man KUN sælger fra nettet, og ikke har en lokal butik) så kan jeg godt lave en special løsning til dig der gør netop dette. Men at sidde og bestemme at der er 4 medium på lager er lige i overkantent.

Emil Blücher:

Er planen at systemet skal sælges, eller gives som gratis plugin? Desuden skriver du at det næsten er færdigt - er det så langt så du ville have mod på at sende pluginet til mig, så jeg kunne prøvekore det selv. I går nat legede jeg lidt med samtlige andre ehandelssystemer til wp - så jeg har lidt at kunne sammenligne med.

/ Emil

Jeg sender dig en PM med et link. Betalingsdelen er non-eksisterende indtil videre.

Meningen med det heler er lidt at det skal deles gratis til Amino brugere og sælger det ikke som sådan. Vi har ikke tænkt os at ligge det up på WordPress' plugin directory.

Hvorfor vi gør de gratis? Vi lever ikke direkte af at sætte hjemmesider op og laver plugins som en side ting mere for at have dem i vores værktøjskasse Og så synes vi Amino er en fantastisk ressource som virksomhedsejer.

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Nov 07
Indlæg ialt: 438
Fra  ePay A/S Skrevet kl. 10:46

Hej Pierre, 

Kontakt os gerne om hvad du mener at der er manglende i vores dokumentation til vores Wordpress modul. 

Med venlig hilsen

Thomas Pedersen  - www.ePay.dk    

Interesseret i mobilbetaling?  Læs mere her

Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1298
Fra  Conseo Skrevet kl. 11:44

Hej

Jeg syntes det lyder som en god ide med det plugin. Og det er fint at du holdet det helt simpelt. Skal man bruge en "avanceret" shop løsning, er det alligevel ikke din løsning man er ude efter.

Og der skal helt sikkert være nogen, som kan bruge en enkelt og ligetil løsning som din.

Lad mig endelig høre når du er klar med den endelige version?

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:35

Thomas Pedersen:

Hej Pierre, 

Kontakt os gerne om hvad du mener at der er manglende i vores dokumentation til vores Wordpress modul. 

Hej Thomas,

Super fedt du lige kiggede forbi. F.eks. så skriver I at man slet ikke må redigere eller noget i jeres WordPress modul hvilket gør det lidt svært at lure af hvordan man selv kan sætte det op, specielt når jeres PHP ekspempel side ikke fungere (her tænker jeg under Support->Kode eksempler->PHP). Linket går bare til #3 uden der sker noget.

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Nov 07
Indlæg ialt: 438
Fra  ePay A/S Skrevet kl. 10:41

Hej Pierre, 

Vedr. dokumentation til vores Wordpress modul til WP e-commerce finder du fuld vejledning her: http://www.wpguiden.dk/wordpress/vejledning/epay-commerce-modul.asp

Kodeeksempel siden du henviser til, er til udvikling af egen betalingsformular (og linkene virker muligvis ikke hvis du bruger anden browser end IE). 

Hvis du har behov for at ændre i vores modul (til dit eget behov) kan du få tilladelse til dette ved at skrive til os på support@epay.dk (men vi fraskriver os at det virker herefter så).  

Med venlig hilsen

Thomas Pedersen  - www.ePay.dk    

Interesseret i mobilbetaling?  Læs mere her

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)