Knallerttur mod Amsterdam og lidt længere
Fra Århus
Tilmeldt 15. Aug 09
Mat
Skrevet
08-07-2010 kl. 23:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Hej alle Amino 'er!
Vil lige blærer mig lidt over min genial (måske tåbelige) ferieplan.
Vi drager lørdag morgen, 4 drenge afsted på knallertur mod Amsterdam og helst længere ned.
Jeg er selv ejer af en forbandet flot Puch Maxi.
Følg evt vores blog på http://deroligeraeve.blogspot.com/ (hvis vi nogensinde får skrevet på den)
God sommer til alle!
Mvh Mathias
Svar
Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Lasse Smith
Fra
.
Skrevet
08-07-2010 kl. 23:17
Svar
Det er genialt, det gir langt sjovere oplevelser end kedelige charter ferier. Mine bedste rejser har været rundrejse igennem Thailand, Japan og Indonesien. Hvor man pakker en taske og ser hvad der sker Tror det er amino brugeren verdens rigeste mand der kører fra Europa til mongoliet i et race, sådan en rejse i mine øjne er for fede.
Svar
Fra Århus
Tilmeldt 15. Aug 09
Mat
Skrevet
08-07-2010 kl. 23:21
Svar
Lige præcis - der ikke en skid planlagt, andet end at vi bare kører over grænsen og følger kysten, hehe!
Det bliver Epic (medmindre en af vores knallerter går i stykker på 1 dagen)
Svar
Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Lasse Smith
Fra
.
Skrevet
08-07-2010 kl. 23:24
Svar
Find den nærmeste by og find en ny eller få den anden repareret Du burde se Top Gear tur igennem Vietnam 1000 km på scooter vrag, ser mega sjovt ud.
Svar
Fra Give
Tilmeldt 4. Nov 07
Lars Hyldegård
Skrevet
08-07-2010 kl. 23:26
Svar
Super fed ide
Hvordan er reglerne for kørsel på knallert i de lande som i vil besøge?
Er der forskel fra danske regler?
Mvh
Lars Hyldegård
Svar
Fra Århus
Tilmeldt 15. Aug 09
Mat
Skrevet
08-07-2010 kl. 23:29
Svar
Tror de er omtrent de samme. Må indrømme at vi ikke rigtig har fået undersøgt det, men vores knallerter er 100 % lovlige, så de også kan holde til turen.
Vi har sat et måned af til det :)
Svar
Fra Give
Tilmeldt 4. Nov 07
Lars Hyldegård
Skrevet
09-07-2010 kl. 00:20
Svar
Hej Mathias,
Jeg blev helt nysgerrig omkring reglerne, selvom jeg helt sikkert aldrig får brug for dem
Jeg tror lige der er et par punkter som i skal være opmærksomme på.
I Tyskland mener jeg at kunne læse mig frem til at i højest må køre 25 km/t og i Holland er jeg noget usikker på om i overhovedet må køre lovligt!!
Prøv selv at læse lidt om reglerne for knallertkørsel rundt om i verden: http://en.wikipedia.org/wiki/Moped
Det er ikke for at tage modet fra jer, men jeg syntes at det ville være ekstremt ærgerligt at stå i Holland med en konfiskeret knallert og en bøde.
Mvh
Lars Hyldegård
Svar
Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Som forberedelse kunne I evt. også se "De vilde hjerter", men det er måske den, I har set, da I fik idéen?
God tur!
Svar
Fra Ishøj
Tilmeldt 21. Apr 10
Ha ha - ønsker jer en fantastisk tur. Amsterdam er en fed by, så god fornøjelse!!
Svar
Fra Holeby
Tilmeldt 6. Oct 09
Peter
Skrevet
09-07-2010 kl. 08:32
Svar
Stærkt gutter, det lyder som en rigtig god idé.
Jeg kan ihvertfald personligt anbefale det, for jeg glemmer aldrig min barndom hvor min far og jeg cyklede igennem tyskland til holland på ferie. Vi fik oplevet en hel del mere, end de andre gange jeg er fræset igennem i bil, godt nok var der lidt ømme sidde muskler bagefter, men det må man tage med.
Jeg er sikker på i får en fed ferie.
Svar