Jeg står i en situation hvor jeg har en enkeltmandsvirksomhed som arbejder med internet websites. Har tjent nogle penge og da jeg ikke har nogle udgifter står pengene bare på en konto.
Har et banklån i banken som jeg har brugt på køb af bolig, hvorved mit spørgsmål er:
Må min virksomhed låne mig penge, for at indfri banklånet og derved slippe for at betale den højre rente. Jeg vil så på længere sigt betale pengene tilbage til virksomheden som den har lånt mig? Det vil jo skabe en fordel for mit vedkommende, da jeg over en årrække kan undgå at betale den enormt høje rente som banken har, på boliglån?
Ok, så lad gå. Men normalt er det nok sådan, for at der kan opstå solidaritet, skal der være noget fælles at være solidarisk omkring, og om det er vist ikke altid tilfældet mellem en virksomhed og dens kreditorer.
Beskyt dig og din familie mod jordstråler, elektrosmog og radon - se hvordan på www.basishelse.dk
Det er intet problem for mig, at tage mine penge tjent i virksomheden over på mit banklån for derved at spare pengene op igen. for derved have sparet renterne?
Er der noget jeg skal være opmærksom på, når jeg laver handlingen?