Hej Flemming, Mikkel havde ganske rigtigt ikke læst det helt rigtig mht. at det ikke var en konkurrents side der skulle plnakes fra, men en leverandør. Bortset fra det synes jeg Mikkel skriver et ganske brugbart indlæg. Jeg vil også mene du skulle vente med at indkøbe forskellige ting og drage konklusioner inden du har fundet en værdig leverandør af din nye hjemmeside. Jeg håber du vil læse Mikkels indlæg igen med de positive briller. Held og lykke med dit projekt. PS. Og der er absolut intet galt i, at ville have gjort det billigt...Sådan er verden... |
Hej Flemming
Beklager, men Mikkel har ret.
Det du ønsker er en abonnements ordning og ikke en standard webshop. Til dette er der ikke lige et standard produkt man lige kan rive ned af hylden og sætte op på en uge.
Hvis det er noget der skal kodes fra bunden skal du nok nærmere se på et par måneder og en pris på 40-50.000+
Derfor giver jeg Mikkel ret. Du bør ikke lave spekulationer i hvordan det teknisk kan løses (du efterspørger jo netop den tekniske løsning fordi du vel ikke selv ved så meget om dette - ellers kunne du jo selv lave denne del). Du bør hellere fortælle om dine forretningsmæssige krav og så lade teknikkeren finde ud af hvordan dette kan løses.
Lige nu er du ved at definere en fuldkommen custom løsning (og som jeg skriver i det ovenstående kan dette blive dyrt), hvis du "kun" skrev om dine forretningsmæssige behov kunne det være at der var en teknikker der sagde "hov... det her gratis produkt kan måske tweakes lidt så det kan det du ønsker" og slippe væsentligt billigere.
Edit: og mere til. Hvis du "bare" planker alle tekster fra din leverandørs hjemmeside, så bliver du ramt at Googles "dublicate content" hvilket vil sige at du kommer til at ranke lavere i Google. Dette vidste du måske ikke, men det er præcist sådanne ting som en teknikker vil tænke over og derfor opfordre dig til at skrive dine egne unikke tekster.