Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Logo til IT support virksomheds

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 7. Jul 10
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer!

Vi er to unge fyre der igennem en masse inspiration fra Amino.dk vil starte en support virksomhed op. Vi vil supportere på pc, mac og iPhone, og har udarbejdet en masse forskellige ting i henhold til vores forretningsplan allerede.

Vi har sat os på navnet Tech Squad og sitet Tech-Squad.dk, men da vi ikke er videre begavede til photoshop eller anden form for design, spørger vi nu om hjælp herinde!

Vi har ikke nogle direkte idéer til designet, andet end at vi har farverne rød og sort i tankerne lige nu. Vi ved ikke helt om det vil se bedst ud med et logo der bare har 'Tech Squad' stående, eller om logoet skal være 'Tech-Squad.dk', men vi er åbne overfor alle idéer, da det jo oftest er designeren der har de kreative idéer til designet ;)

Hvis der er nogle der har lyst til at lave et forslag til dette, eller bare komme med evt. inputs og idéer til selve logoet er i mere end velkomne, da vi tager imod alt med åbne arme i denne fase!

Med venlig hilsen

Bizniz - To nye Aminoer i én

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 22:07

hvad er prisklassen?

Jeg har kontakt til mange forskellige designere som jeg kan henvise til jer, prisklasse, samt telefonnummer i kan kontaktes på?

.

Fra København
Tilmeldt 7. Jul 10
Skrevet kl. 22:15

Da vi her i starten ikke har nogle konkrete idéer til logoet, vil vi ikke gå til profesionelle på normal vis. Derfor leder jeg også mere efter inputs og idéer i starten, da vores budget er ret lavt.

Vi havde blandt andet fået inspiration fra følgende bloghttp://my4hours.com/2009/09/how-i-earn-2000-a-month-working-5-hours-a-week/

Han havde et budget på 60$, hvoraf de 50$ gik til hans logo, og det er lidt i samme stil vi vil gøre det, da vi ikke har kapital til at betale os fra det hele :)

Tilmeldt 28. May 10
Fra  N/A Skrevet kl. 22:17

outsourcing er rigtig billigt.

Du får næsten det samme når du outsourcer til billige penge, eller hvis du køber i Danmark af ikke professionelle designere :)

dvs. du burde outsource :)

(sorry for stavefejl)

.

Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Oct 08
Indlæg ialt: 478
Fra  kornerupdesign Skrevet kl. 22:33

Hej

Jeg synes, I skal lægge det ud som opgave på Amino Freelancer. Her kan I selv sætte max prisen og I vil få bud fra en masse dygtige freelance grafikere, så I får det lavet rigtigt fra starten.

:-) Dorthe

Tilmeldt 28. May 10
Fra  N/A Skrevet kl. 22:34

hej Dorthe.

Jeg henviser bare, jeg har ikke business med designerene :)

.

Fra København
Tilmeldt 7. Jul 10
Skrevet kl. 22:43

Hej igen!

Tak for de vanvittigt hurtige henvendelser!

Vi vil helt klart benytte de referencer i giver, men kom endelig med flere forslag! 

Allerede nu er det helt vildt positivt at komme ind på dette forum!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)