Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis SEO værktøj til forbedring af synlighed.

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Taastrup
Tilmeldt 1. Jun 10
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 12:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Erik,

Du har helt ret i at f.eks. Google ikke kigger på meta keywords.... men der er jo en masse mindre søgemaskiner, som ikke har meldt ud at der ikke kigges på dette "tag". Derfor er den med. Det kan dog godt være at den fjernes i version 2. Super med din 9 score!!!

Tak for dit input!

MVH

Kim

Ekspert i digital management.

Fra Skørping
Tilmeldt 29. Sep 07
Indlæg ialt: 668
Fra  X-Cite ApS Skrevet kl. 12:36

Kim Sørensen:

Du har helt ret i at f.eks. Google ikke kigger på meta keywords.... men der er jo en masse mindre søgemaskiner, som ikke har meldt ud at der ikke kigges på dette "tag". Derfor er den med. Det kan dog godt være at den fjernes i version 2. Super med din 9 score!!!

De fleste der bruger dit værktøj har nok også selv en holdning til meta keywords, så det betyder nok ikke det store om den er med eller ej. Men var det mit værktøj, så skulle den i hvert fald ikke med Wink

Tilmeldt 14. Oct 09
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 12:40

Det virker lovende :) den er gemt i bogmærker

Blogforfatter af Penge på Net - En guide for begyndere til at tjene penge online

Tilmeldt 14. Oct 09
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 12:42

Kim Sørensen:

Hej Erik,

Tak for dit input!

MVH

Kim

Jeg oplever faktisk at google scanner meta....

Jeg har fået indekseret min blog på en bestemt søgefrase udelukkende på tags... Og rangerer som nummer 12, hvilket jo er ganske pænt. Er dette unikt?

Syntes der er lidt delte meninger om dette alt afhængig af hvem man taler med?

Blogforfatter af Penge på Net - En guide for begyndere til at tjene penge online

Fra Skørping
Tilmeldt 29. Sep 07
Indlæg ialt: 668
Fra  X-Cite ApS Skrevet kl. 12:48

Morten Fabrin:

Jeg oplever faktisk at google scanner meta....

Jeg har fået indekseret min blog på en bestemt søgefrase udelukkende på tags... Og rangerer som nummer 12, hvilket jo er ganske pænt. Er dette unikt?

Vi snakker ikke meta tags generelt (de er naturligvis vigtige). Det drejede sig udelukkende om meta keywords.

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 15:06

Morten Fabrin:

Er det ikke ligegyldigt med de "delte meninger", når fakta er, at Google m.fl. melder krystalklart ud, at de IKKE læser meta keywords? Og når nu vi gamle i branchen kan bakke op, at Google faktisk siger sandheden denne gang - baseret på bunker af forsøg tests?

Fra Taastrup
Tilmeldt 1. Jun 10
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 17:17

Hej Thomas,

Tak for dit input. Jeg synes nu ikke der er delte meninger i denne tråd?

Og Ja vi gamle laver jo en masse tests hele tiden, og som tidligere skrevet i denne tråd.

helt ret i at f.eks. Google ikke kigger på meta keywords.... men der er jo en masse mindre søgemaskiner, som ikke har meldt ud at der ikke kigges på dette "tag". Derfor er den med. Det kan dog godt være at den fjernes i version 2.

MVH

Kim

Ekspert i digital management.

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)