Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af hedge fund

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15094
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Søren Romlund:

Jeg fandt dette link, som jeg forstår det, er det den samme måde som private der aktivt invester gør, men bare at hedge fund. har lidt flere penge så markdet bevæger sig derefter, så man kan får endnu flere penge.
så er det ikke bare mere et spørgsmål om at blive ved med det du gør, til at du får nok penge til at kunne kalde dig hegde fund ejer.og er det automatisk?

Det du beskriver er vel en investerings forening...

Hedgefonde udnytter en masse skattefordele via udtrækning af kapital eller flytning af kapital... Desuden trimmer de virksomheder, og gør dem klar til salg igen...

Tvivler på, at du kan købe ret mange virksomheder for 100.000 kr, og dem du får kan næppe trimmes ret meget...

Tilmeldt 11. Mar 07
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 20:45

Jeg er ikke interesseret i at købe virksomheder. Jeg vil lave en hedge fund eller en investeringsforening hvor jeg handler for folks penge og får en vis procentdel af fortjenesten.

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 20:58

Gambler180:

Jeg er ikke interesseret i at købe virksomheder. Jeg vil lave en hedge fund eller en investeringsforening hvor jeg handler for folks penge og får en vis procentdel af fortjenesten.

Av så skal du jo godkendes at finanstilsynet, prøv at se på deres webside for krav og garantistillelser.

/Søren

Tilmeldt 11. Mar 07
Skrevet kl. 21:02

Det er ikke nødvendigvis i Danmark at jeg vil oprette firmaet. Det skulle vist være rimelig nemt at lave en hedge fund i USA og endnu nemmere på Cayman øerne.

Fra Hele Landet
Tilmeldt 27. Jun 10
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 21:28
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Kaffe & Co:

Gambler180:

Av så skal du jo godkendes at finanstilsynet, prøv at se på deres webside for krav og garantistillelser.

/Søren

Du kan godt starte både hedge fund og investerings forening uden at være godkendt, så er der bare lidt flere restriktioner. Blandt andet må du ikke markedsføre dig til offentligheden, og der er nogen krav om at du ikke må virke som økonomisk rådgiver.

Har man et godt netværk af seriøse investors er det ingen hindring, men hvis man havde tænkt sig at skaffe kunder via reklame er projektet allerede dødt her uanset hvilket land du stifter den i.

Byggemesteren.dk Vi bygger links til din hjemmeside.

Få professionel linkbuilding

Tilmeldt 11. Mar 07
Skrevet kl. 22:04

Kræver det en lang uddannelse at blive godkendt så kan man reklamere?

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 22:52

Hej Gambler

Jeg mener at de mange sidegade-vekslere, gjorde at man lavede en række regler der gjorde det rimeligt svært at starte en formueforvaltningsvirksomhed.
Så jeg tror ikke det er noget der er realitisk at gøre, at gøre for de fleste. Jeg ville næsten også vædde på at dem af sidegade vekslererne der ikke havde til at starte egen bank, har kigget på muligheden for at drive den slags fra udlandet. Sorry.

Fra Hele Landet
Tilmeldt 27. Jun 10
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 22:58

Gambler180:

Kræver det en lang uddannelse at blive godkendt så kan man reklamere?

Det har intet med iddannelse at gøre, det har noget med tilladelser at gøre.

Tag en snak med finanstilsynet om det, og lad være at tro du kan slippe uden om med offshore løsninger i udlanet der har de samme regler.

Det er enten at lave det i en lukket cirkel med folk du kender, eller kan skabe kontakt til privat, eller med en godkendelse.

Byggemesteren.dk Vi bygger links til din hjemmeside.

Få professionel linkbuilding

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 855
Fra  Jimmis garage Skrevet kl. 09:17

Det kommer lidt an på, hvad du 100% vil.

Men byggemesteren har fat i meget rigtigt her.

Der er dog nogle få muligheder som EU har lukket op for, men det bedste for dig ville være at få fat i en person som har et godt netwærk ;-)

Men skriv til mig på vovol@ofir.dk og så skal jeg nok hjælpe dig og ser det fornuftigt ud, har jeg et godt netwærk

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)