Jeg har en halvfærdig side liggende som jeg har arbejdet lidt på i min fritid. Siden kommer til at omhandle et sted for køber og sælger af domæne navne/portaler/færdige systemer kan finde hinanden og sælge/købe deres side. Eks.1 Ib ønsker at købe en portal med 50 brugere. Han går ind på min side og ser om en bruger har det han søger efter. Eks. 2 Jens ønsker domænenavnet www.hat.dk, men kan se det er optaget. Jens prøver at klikke ind på min side, og ser at siden er til salg. Han kan derved kontakte ejeren af www.hat.dk. Min side skal ikke fungere som en auktion, men blot som en formidlerside - noget lignende formidleren.dk - blot mere udbygget, og med artikler, pænere design mm. Jeg søger et rimelig unikt og nemt navn at huske, så jeg kan komme skridtet videre med min ide - håber på hjælp fra jer :) Anders |
Forslag til domænenavn der forvalter kontakt mellem køber og sæger af domæner
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
- 1
Du er ikke helt skarp i din brief... men måske er det netop det, der skal bringe dig videre. Hvis du valgte "formidleren" eller "portalen-et-eller-andet" som domænenavn, så var sitet ligesom alle de andre formidlersites og ikke til at huske. Så hvorfor ikke gøre navnet lidt kækt og spille på at det netop er en www/net/domæne/internet-portal: Mit bud er det let stammende...og implicit spørgende: www.duhvad.dk Domænet er ledigt René |
Spændende og kreativt navn. Det er sjovt du nævner det med formidler, da mine tanker har gået meget i den retning, men jeg vil gerne slippe for at kalde min side noget med formidler, da den netop forsvinder i mængden. Problemet er dog, at det er svært at finde et navn der har sammenhæng med min ide uden at den kommer til at hedde noget med formidler, web, domain eller andet. Hvad er dine tanker omkring www.duhvad.dk - hvorfor det navn, og hvad gemmer der sig bag? Min ide var noget lignende sitesellers.dk - så er du nærmere min ide omkring et koncept. Ander |
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)