Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Produktion af Kanvas net-tasker i udlandet eller DK?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Oct 07
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle,

 

Jeg er sammen med 2 andre designere i gang med at få lavet nogle prototyper af

nogle tasker/net i kanvas.

 

Jeg har læst meget her på forummet og kan se at der er mange som har gode forbindelser til den slags, og klar til at hjælp. Så hvis du sidder med den rigtige kontakt må du meget gerne skrive her.

 

Lidt fakta omkring produktet.

 

Der er tale om 3 forskellige størrelser af tasker.

2 stk. som er designet som net og 1 stk. som er design som en slags ”pølsetaske”

alle tre produkter er foret indvendig og har tryk uden på.

 

Vi ligger rigtig meget vægt på at den kanvas som skal bruges skal være ”fairtrade” eller lignende så vi ikke bruger kanvas som er produceret under dårlige forhold.

 

Håber det var nok info til at finde en producent?

 

Med venlig hilsen

 

Henrik Nielsen 

Fra Sorø
Tilmeldt 26. Dec 09
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik

 

smid en mail til mig på rene@lysetdiner.dk så sender jeg et par rigtigt gode adresser til lige netop det du søger ;O)

 

Mvh.  René

Fra KBH/Chiang Mai
Tilmeldt 4. Jun 09
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik

Kanvas tasker er ikke et problem, at få lavet, jeg kan også sikre dig at alle dine bekymringer omkring forhold hos producenten,  opfylder dine højeste forventninger.

Vil du vide mere så send mig en email, der er også ting så som klædes vægt, krav til tilbehør som jeg har spørgsmål omkring.

Jeg har arbejdet for www.fleece.dk i flere år, Karina er en tilfreds kunde, om du gerne vil have en reference, hun anbefaler andre i branchen at bruge mig.

Minimum kan vi kigge på, det eneste er at i skal havde varerne hjem  med Sø fragt, eller bliver det for dyrt  at producerer her i Asien.

Hilsen

Michael Jacobsen

mcj@loxinfo.co.th

 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)