Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hilfe!! Kan ikke lukke facebook-gruppe

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 18. Jan 09
Indlæg ialt: 558
Skrevet kl. 09:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer,

Jeg er kommet lidt i vanskeligheder med at lukke min facebook-gruppe.
Jeg havde fundet ud af, at det eneste måde, det kunne gøres på er, at man først sletter alle medlemmer - og til sidst sig selv. Og først derefter kan gruppen lukkes.

MEN - jeg sidder så og sletter folk fra medlemslisten og når så endelig langt om længe til den allersidste person - mig selv. Jeg klikker på "slet" og regner med, at nu vil jeg så have mulighed for at lukke gruppen.
Men næææh nej...for der var tilsyneladende gået koks i FB's medlemsvisning, så der var pludselig lige 5 medlemmer mere, som ikke stod på listen.

Det betyder, at jeg ikke længere er administrator og altså dermed hverken kan slette de sidste 5 medlemmer - eller gruppen.

Er der nogen der ved, hvad jeg kan gøre nu?

Hej fra Rikke

Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 09:44

Har du en android enhed der ikke er "Google" godkendt - se 1mobile.com som APK marked.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 15. Feb 10
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 09:49

Umiddelbart så jah, enten skriv til Facebook som Von Vorre hentyder til..

Eller skriv til de resterende 5 medlemmer at de skal forlade gruppen...

Fra Randers SØ
Tilmeldt 26. Sep 08
Indlæg ialt: 420
Fra  Proteininfo.dk Tonerland.dk Skrevet kl. 10:37

"Det betyder, at jeg ikke længere er administrator og altså dermed hverken kan slette de sidste 5 medlemmer - eller gruppen."

Jeg mener at når der ikke er en administrator, så kan man klikke på bliv administrator.

Jeg tror der står noget som dette " Denne gruppe har ingen administrator, Klik her for at blive administrator".

Håber det var til lidt hjælp!

Tilmeldt 14. Oct 09
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 11:48

Du kan ikke lukke en facebook-gruppe... Slet og ret....

I det øjeblik du opretter den er den Facebooks "ejendom" og selvom du er administrator er du ikke ejer.

Det er et lidt prekært kompromis, men Facebook kan selvfølgelig slette din gruppe hvis du overtræder deres regler, men vil selvfølgelig ikke råde dig til det....

Enten må du selv være admin, eller du må overgive det ansvar til nogen andre. Har gruppen ingen administrator er det åbent vildt og alle kan for såvidt byde ind. Den første der gør det kan selv bestemme hvem der herefter skal blive godkendt som admin

Blogforfatter af Penge på Net - En guide for begyndere til at tjene penge online

Fra Odense
Tilmeldt 18. Jan 09
Indlæg ialt: 558
Skrevet kl. 11:53

Hejsa,

Tak for jeres forslag.

Men - jeg må ganske enkelt være blevet FB-blind (eller FB-amøbe, for nu at sige det rent ud) - for jeg kan hverken se hvordan jeg vælger at blive administrator efter at have meldt mig ind igen - eller hvordan jeg kan kontakte FB.

Har I 2 sekunder til lige at hjælpe med det?

/Rikke

Tilmeldt 14. Oct 09
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 11:58

Hvis der allerede er en gruppeadministrator, skal du kontakte ham/hende og bede om at blive tilføjet som administrator (Du finder administratorer i venstremenuen). Her er der selvfølgelig ingen garantier for at blive lukket ind i varmen....

Hvis gruppen ikke har en administrator, vil der et eller andet sted (husker ikke helt hvor, men angiveligt nederst til venstre hvor du har mulighed for at forlade gruppen)

Send evt linket til den side du taler om

Blogforfatter af Penge på Net - En guide for begyndere til at tjene penge online

Tilmeldt 1. Jul 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:27

jeg står med samme problem har fået slettet samtlige admin på min facebook side. hvad gør jeg så for at slette den da jeg nu har fået en ny?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)