Hej Amino'er,
Jeg vil gerne starte med og sige at dette indlæg er skrevet fra en ''anonym'' profil, jeg er i forvejen meget aktiv på amino. Indlægget er dog skrevet anonymt, da forretningsideen skal forsøges hemmeligholdt til en hvis grad.
Ideen
Som nævnt ovenfor, så vil jeg til en hvis grad forsøge og hemmelig-holde ideen, dog vil jeg nedenfor forklare lidt mere om en idé som i andre lande er en meget rentabel forretning - Ideen er afprøvet af en større dansk virksomhed, men for mig os se har de ikke formået og gøre forretningen til en succes, det skal siges der hovede-område er lidt et andet sted til dagligt, så måske derfor.
Ideen er inden for markedsføring. Men hverken markedsføring via affliate, google, eller i det hele taget internettet/eller andre medier. - Konceptet rammer pizzeriaer, og vil være markedsføring inden for dette område. Nærmere betegnet vil markedsføring bland andet forgå på pizza-æsker mv.
Jeg vil ikke gå i flere detaljer om ideen nu. Kontakt mig for mere information, jeg er bestemt ikke tilbageholdende med oplysningerne.
Krav til en samarbejdspartner(e)
Ja, krav vil jeg ikke sætte. For mig skal det være en person der er åben, og er klar til og give den fuld gas i en virksomhed der i forvejen beskæftiger sig med mange forskellige emner. Med hensyn til faglige-kvalifikationer, så vil det være en fordel og have erfaringer inden for salg, samt markedsføring - Dog er dette en speciel slags markedsføring, så det vil være begrænset hvad en partnere i forvejn kan vide.
Projektet kræver ikke en større kapital mæssig tilgang, hvorfor ingen af de indblandet partnere vil skulle bidrage økonomisk. - Hvorfor du selvfølgelig også bliver partner ''fra den spæde start''.
Kontakt kan ske via PM, eller min private mail som står i bunden af dette indlæg.
Alderen er heller ikke afgørende, for mig kan en 15-årig tit gøre arbejdet lige så godt som en ældre person.
Forretningsplan er under ''konstruktion'', og den vil blive tilrettet sammen med de rigtige samarbejdspartnere.
Vi vil senere få brug for andre brache-relaterede personer, så hvis du er inden for følgende områder må du gerne kontakte mig også:
Tele - marketing / Callcenter - Skal bruges til opsøgende salg.
Web-udvikling
Samt produktionsvirksomhed til opsætning, samt produktion at vores produkter.
De Bedste Hilsner
Kontakt kan ske via PB - Eller mail rbn.just@gmail.com
Debat indlæg vil blive besvaret, hvis de har relevans for ovenstående