Mit navn er Nichlas, jeg er 17 år, og bor i Kolding. Jeg er en dreng som altid er positiv indstillet, og fuld af energi. Jeg er i lære som data-tekniker, hos et stort firma.
Jeg har længe kigget herinde, og følt at det her er rigtig spændende. Jeg er helt ny inden for det her, og jeg har ikke rigtig nogen erfaring, men jeg vil gerne det her. Derfor søger jeg en partner, som også er klar på det her. Ny eller erfaren er lige meget, det samme med alder.
Ved ikke hvad jeg mere skal skrive, men i skal være velkommen til at stille nogle spørgsmål.
Du bliver nødt til at uddybe hvad du søger en partner til? du skriver du er i lære som data-tekniker men ingen steder hvad du gerne vil have en partner til?
Du går en fantastisk tid i møde, hvis du springer ud som iværksætter.
Men, normalt når folk søger en partner, så er det inden for et bestemt område. Har du en idé i hånden, eller et koncept som du specifik søger en partner til?
Du må gerne lige smide mig en PB med flere informationer, det kunne være jeg var intresseret..
Du bliver nødt til at uddybe hvad du søger en partner til? du skriver du er i lære som data-tekniker men ingen steder hvad du gerne vil have en partner til?
Jeg er selv 16 år, det kunne være rigtig spændende at gå igang med. Jeg er også selv lige gået igang med alt det her iværksætteri, så jeg er næsten lige så meget på bar bund som dig.
Forresten: Hvis det bliver noget vi får brug for så kan jeg programmere (html, css, javascript, sql, php)
Altså jeg er faktisk lidt på bar bund mht. hvad jeg vil lave. Jeg går hele tiden og tænker på hvad jeg vil lave, men synes ikke jeg har den gode idé endnu. Tænkte lidt på cashback site, men har læst mig lidt frem til at det ikke kan betale sig?
Er først tilbage om en times tid, smutter lige til bold.