Hehe.. Tak for opklaringen |
Funnysex.dk:iryna kig i din kasse under sengen ;-)
Hvem giver 5 stjerner for den flabede besked?
Hehe.. Tak for opklaringen |
Hvem giver 5 stjerner for den flabede besked? |
Mig... Bland andre Sorry, men det var virkelig en af dagens gode grinere - Håber du overlever, ellers må du sgu undskylde. |
Kan godt tage en joke på min bekostning af og til. Nogle gange må man godt have det sjovt (og jeg taler ikke om dildoer nu!) |
Det skal der helt sikkert også være plads til - ellers bliver det hurtigt for kedeligt at være til
Hmm.. Jeg er nu ikke helt sikker.. Men tror nu alligevel på dig |
Og mig
|
Kære Thomas Nu har jeg, og ikke så få gange endda, henledt personer i mit netværk til din udmærkede lekture og din iøvrigt søgemaskine-optimerings-mæssige kompetencer. Samtlige har vendt tilbage med en smil og undret sig over at denne åbenlyse pæne mand sælger sexlejetøj og hår ekstensions. Det er sjovt nok det sidste forretnings område der vækker størst undren. Efter lidt forklaring og granskning af dine Amino debatter har samtlige købt din seo ydelser i den ene eller anden form - jeg har aldrig fået en tilbagemelding hvorvidt de også har benyttet sig af dine andre produkter. :-) De bedste kaffe hilsner
|
hehe sorry iryna den lå lige til højrebenet ;-) |
Hej Søren Jeg sælger dem faktisk ikke direkte, men man skal jo have mange jern i ilden (og nej - ingen dobbelttydighed i den med jern). Kald mig blot interessent i den pågældende butik - ligesom jeg er i det en række andre danske virksomheder med en større eller mindre pose penge ;-) Men det kunne da være sjovt at høre om tilbagemeldinger fra brugere af voksenlegetøjet Hair extensions - det er vel mere stuerent for de fleste, skulle jeg mene? Og der kan jeg slå fast, at jeg ikke har én eneste egenoplevelse at dele ud af. Men jeg bruger til gengæld flittigt denne after shave - det er par excellence den bedste, jeg i mit liv har prøvet! Og tak for den med "pæne mand" - du skulle en dag prøve at kigge under det delvist hårløse låg øverst på mig. Uha-da-da
|
Vil du sende et link til siden med hair extensions, tak? |