Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

"Mudderkastning" - debat

Side 5 ud af 7 (64 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12288
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 18:29
Hvor mange stjerner giver du? :

PJEDSTED:

Jeg synes det er lige så  vigtigt at vi kan advare hinanden og komme med kritiske indlæg hvor folk selv kan tage stilling til hvad de synes om sagen. Men det er selvfølgelig bare min ydmyge mening.

Jeg tror ikke det er så stort et problem som I gør det til. Det fremgår også alle andre sider hvor man kan advare hinanden uden at få sine kritiske indlæg slettet.  Jeg kan ikke forstå hvorfor det kun er her det er et problem.



Igen, hvor er det så man kan rende rundt og anklage folk for det ene og det andet?
Vi har haft sådan en kategori på Amino og tro mig, vi fik breve fra advokater i et væk.
Og jeg kender til flere sager hvor Amino medlemmer har måttet betale 25.000 kr. i erstatning, fordi de kaldte virksomheder for svindlere.

Var du klar over at det kan være prisen?

Dbh Martin

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 18:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Det har, så vidt jeg ved, aldrig været meningen af Amino, skulle være et sted hvor vi stikker andre, advarer mod andre, og være slagmark for stridigheder.

En af  grundende til at det ikke er i orden at hænge folk/sider ud, er fordi at det er så nemt, bare at beskylde andre på nettet.

Amino ligger højt på søgemaskinerne, og div. beskyldninger, uanset om de er begrundet eller ej, vil ligge længe og være meget synligt, og kan være med til at gøre mere skade en gavn, især overfor dem som har været ubegrundet beskyldt, som følge af konkurrence.

På grund af manglende indsigt og ressourcer, kan og vil Amino ikke agere dommer for div. stridigheder

Som Martin Thorborg osse har nævnt, så har der været nogen episoder som Amino helst vil være foruden, så hellere slå en streg i sandet, og sige hertil og ikke længere. 

Derfor er der nye tider på Amino, og personangreb, mudderkastning m.m. vil på ingen måde blive accepteret.

Tænk før du taster!

Har du skrevet noget du vil fortryde, har du 2 timer til rådighed hvor du kan rette i dit indlægs indhold. Indlæg vil som regel ikke blive slettet medmindre at det indeholder advarsler, personangreb og mudderkastning.

Husk at det du skriver kan skade dig selv, eller den person/virksomhed, som bliver hængt ud, hvis du mister fatningen, og lader din vrede få plads .

Har du en særlig grund til at du vil ha´ et indlæg slettet, er det ikke bare sådan lige til, ønsket vil blive taget op til overvejelse, og isåfald vil det koste 500 kr. som vil gå til et godt formål, nemlig Red Barnet.

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 23. Jun 09
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 18:40
Hvor mange stjerner giver du? :

"Retfærdighed! Skulle man dømme efter brugen af ordet, måtte man tro, at det var det princip, der gennemsyrede verden. Kan nogensinde en sag, den være politisk eller økonomisk, have udsigt til at trænge igennem, med mindre den bliver gjort til den retfærdige sag? Læs Kerkyraiernes tale hos Thukydides, læs de nyeste folketingsforhandlinger, og se, om det ikke er dette argument, man i sidste instans tyer til for at sikre sig forsamlingens tilslutning: at man har retfærdigheden på sin side. Og dog, hvor ofte viste det sig ikke at være blændværk; det, der udskreges som retfærdighed, var velberegnet klogskab, smålig egoisme, eller det var måske hjertet, der flød over med sympati og medlidenhed! Man tør tro, at det smukke ord som oftest benyttes i naiv og ubevidst tillid til dets udstrækkelighed, thi når man ikke engang hos filosofferne har fundet enighed om betydningen, hvor kan man da egentlig forlange, at agitatorer skal vise selvbeherskelse i brugen; men af og til må det desværre også gøre tjeneste i bevidste, helt gemene falsknerier. Det er sikkert en fare for det offentlige liv, at slige ord har så løse fortolkninger, at menigmand ikke kan kontrollere deres misbrug."

Kilde:   http://www.grundskyld.dk/2retsstat04.html og der står så mange gode ting hvis man ellers kan lide at fluekneppe begreber m.m.

Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 656
Skrevet kl. 18:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Skriver man om en dårlig oplevelse, en situation hvor man føler sig snydt, eller forholder sig kritisk til en række kundeklager som i denne tråd kan det IKKE få nogen konsekvenser.

Nej jeg er ikke klar over at der er en der har måtte betale 25000 til en anden, men jeg er sikker på at den sag er en helt anden.

Jeg kan oprette et site der ligger nummer 1 på google hvor jeg fortæller om mine dårlige oplevelser, jeg kan gå til BT, og forbrugerprogrammerne med min historie og der er ingen der kan gøre noget som helst ved det.!

xxx

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 18:58
Hvor mange stjerner giver du? :

PJEDSTED:
Jeg kan oprette et site der ligger nummer 1 på google hvor jeg fortæller om mine dårlige oplevelser, jeg kan gå til BT, og forbrugerprogrammerne med min historie og der er ingen der kan gøre noget som helst ved det.!

 

Bt & Tv kanaler har en afdeling til sådan noget, det nævnte Martin T tidligere

Du må ikke lave en hjemmeside og skrive amino snyder iværksættere og martin thorborg stjæler slik fra børn. Det er stadigvæk injurier, og strafbart.

 

Ps. Det var eksempler! Martin stjæler ikke slik fra børn og Amino Giver til iværksættere! :D

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 6 person

Pjedsted: Der er noget, der rager op over både Thorborg og din (og min) mening: Det er dansk lovgivning. Og den siger altså noget andet end det, du mener - uanset om du vil tro det eller ej.

Jeg synes, at du skal bruge din ret og din ytringsfrihed til at lave den eller de sider, du har brug for - hvis du har brug for det. Og samtidig åbne disse sider, så enhver anonymt (som det er her på Amino) kan gå ind og skrive, hvad de vil. Når du så har gjort det, siden er kommet i toppen af poppen på Google og alt det der - så kan du jo vende tilbage her til og fortælle, hvordan det gik i forhold til sagsanlæg.

Måske viser det sig, at du har ret - og at det bare er de advokater, der skriver til onkel Martin i tide og utide, der tager fejl?

Indtil da er vi nok nødt til alle at indrette os efter det regelsæt, som den suveræne ejer af Amino har opsat for stedet - eller bare vælge at undlade at benytte Amino. Amino er jo et privat foretagende og ikke en Grundlovssikret ret, som f.eks. ytringsfriheden er det, Det er jo det, der er så herligt ved friheden til at ytre sig - du kan bare gøre det et andet sted, hvor man gerne vil facilitere det.

Bare mine 5 cent :-)

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 20:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Jeg har ikke set det/de indlæg folk som er blevet slettet, så ingen kommentar til netop det!

Men sådan generelt - hvorfor er det så vigtigt at kunne nævne navnet på et firma?
Er formålet med amino ikke, at man skal kunne beskrive situationen og høre andre folks mening om den?
Hvis ja, kan det da være bedøvende, om folk ved præcis, hvilket firma det drejer sig om.

Jeg synes, at der i perioder er enormt mange meget negative indlæg her inde, hvor folk kritiserer rang, stjerner, aminocensur,  osv.. hvis der oveni var lige så mange negative indlæg omkring forskellige firmaers dårlige service.. så tror jeg ærlig talt, jeg ville miste lysten til at læse med.

Frem med det gode sommerhumør Wink

Fra Køge
Tilmeldt 15. Mar 10
Indlæg ialt: 240
Fra  Bjørn Johansen Skrevet kl. 23:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jakodan.dk:

Frem med det gode sommerhumør Wink

Kan ikke siges meget bedre.

Så hvad med at droppe videre skriveri i denne tråd.

Der kan vist ikke siges mere, som ikke allerede er sagt.

 

Du finder mig på www.bjoernjohansen.dk

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 23:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Jakodan.dk:
Men sådan generelt - hvorfor er det så vigtigt at kunne nævne navnet på et firma?
Er formålet med amino ikke, at man skal kunne beskrive situationen og høre andre folks mening om den?
Hvis ja, kan det da være bedøvende, om folk ved præcis, hvilket firma det drejer sig om.

Præcis, og hvis man så er mere nysgerrig, så kan informationer gives videre via PB eller på anden vis. Det giver ingen mening at nævne virksomheden, det giver blot som skitseret af MT en masse administrative byrder som kunne anvendes til at få flere penge i kassen hos Amino istedet.

Hvis man har udfordringer med virksomheder, så har man de forenklede muligheder i retssystemet til at inddrive pengene, hvis det drejer sig om fordringer.

Linien som føres her og med opstramningerne der er proklameret, er helt i tråd med markedsføringsloven som jo også er skabt til bl.a. at beskytte virksomheder overfor angreb fra andre virksomheder eller personer, hvorfor det kun kan være i Amino´s ånd at følge dette.

Har man udfordringer, så ses det af de mangfoldige indlæg her, at der altid er hjælp og hente, og det er der kun fordi der holdes en vis lødighed og er en vis gensidig respekt. Hvis ikke dette var tilfældet, til trods for det til tider skal håndhæves, så var der ikke noget Amino.

Istedet for at gå så meget op i peditesser, så synes jeg hellere at Amino brugerne skulle give en hjælpende hånd til at gøre Amino større, bedre og klar til indtog i nabolande. Hvordan kan vi så gøre dette:

1. Stoppe fnidder - så de ansatte kan bruge tid på forbedringer og salg.

2. Fra 1.8.2010 til 31.8.2010 sætte links til netværket i alle vore udgående e-mails

3. Klikke lidt på bannerne, og hvis der er gode tilbud, så benyt dem, så annoncørerne ser at det kan betale sig at annoncere her.

4. Ignorere de tåbelige indlæg eller "anmelde" dem til support via formularen istedet for at gå ind i en nytteløs diskussion.

5. Tilbyde varer via dropshipping på en AminoShop, så vi kan handle på kryds/tværs og støtte hinanden, og så samtidig give AminoShop 10 eller 20% for ulejligheden.

Vi kan så håbe på:

1. At Amino laver et selskab til de udenlandske aktiviteter hvor vi kan købe anparter eller aktier i.

2. At Amino opretter AminoShoppen.

3. At Amino, inden de tager penge for en ydelse, lige spørger ind til om det er en god idé.

Personligt har jeg kun 2 ønsker som mangler for det er perfekt, og den ene er på vej tror jeg og den anden kommer af sig selv senere, For hvis man lige bemærker det, så er de fleste ønsker imødekommet som brugerne har bedt om, og derfor må det være tid til at betale lidt tilbage til Amino med ovenstående støtte.

Fortsat god aften. 

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har nu læst hele denne tråd igennem efter jeg har fået slettet et indlæg fordi jeg fortæller hvordan jeg føler mig snydt.

Jeg kan sagtens forstå at Amino ikke gider at hænge på alt det brok fra advokater mm.

Men kunne man ikke lave en tråd til det i stil med trust pilot, hvor man så accepterede at man hang på evt. søgsmål når man postede noget der.

Jeg går ofte ind på Amino hvis jeg skal se om jeg kan stole på en lille virksomhed, og når den så kun fremstår posetivt her på siden og har lov at byde på opgaver ja så er det lidt et problem.

Side 5 ud af 7 (64 indlæg)