Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google vil bare ikke indeksere mig

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Google besøger min alle sider på mit website 2-3 gange om ugen med deres:

crawl-xx-xx-xx-xx.googlebot.com

Når jeg har lavet en ændring på en side ( Titel, description eller generel tekst) går der højst 3 dage efter googlebotten har været på besøg til jeg kan se ændringerne på Google.

Det eneste jeg har i min head er :

<title>Domæne titel</title>
<base href="http://domæne.dk/" />
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=utf-8" />
<meta name="description" content="Domænets description" />
<meta name="keywords" content="Unikke søgeord fra side til side" />
<link rel="stylesheet" type="text/css" href="http://domæne.dk/resources/stylesheets/domæne-basic.css" />

Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 09:17

Du skal have tålmodighed. Der går nogle dage, før google kigger forbi.

Der gik tre dage før google begyndt indexere htpp://Solormen.dk og nu kommer google forbi FLERE gange dagligt.

Markedsføringsforum - kom og være med!

Tilmeldt 9. Jun 09
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 09:41

Thomas Wiborg Steen:

Men den største grund til at du ikke kommer op er fordi du ikke har noget indhold på din side, det er indholdet google går efter da det er det mest troværdige.

Der er jo masser af indhold, det er bare først efter man logger ind. Jeg kan jo ikke skrive meget mere "anonym" tekst end det jeg har gjort.

Tilmeldt 9. Jun 09
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 09:43

Tak for alle de gode indlæg.

Med hensyn til at have tålmodighed et par uger, så har jeg jo altså ventet flere måneder, så det er vel næppe længere et spørgsmål om tid.

Derudover kan jeg se i webmaster tools at den har indekseret nogle få sider, men ikke hovedsiden.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 15. Feb 10
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 09:46

BKK:
Der er jo masser af indhold, det er bare først efter man logger ind. Jeg kan jo ikke skrive meget mere "anonym" tekst end det jeg har gjort.

Helt sikkert, men det kan Google desværre ik' se.. Så man bliver nødt til at have noget "udenfor" for at Google har noget at arbejde med..

Fra Hele Landet
Tilmeldt 27. Jun 10
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 10:04

Thomas Wiborg Steen:

Hej,

Du skal lige passe på med at oprette dig på blogs og linke, du kan nemt risikere at blive black-listed hos google for det. De godtager kun reelle back-links..

Det er simpelthen en være gang sludder. Blogs er en god måde at få links på så længe du ikke spammer.

Reelle backlinks mmmh det er noget af det dummeste jeg har hørt.

Hvis man blev straffet eller blacklistet for selv at lave links til sin side ville ingen på amino have en side i Google. I virkeligheden har de dog masser af rigtig gode placeringer.

Bordeogstole der i starten af indlæget snakker om at det tager flere uger at komme på google tager også fejl. Læs eventuelt mit indlæg om Google indeksering

Gør du det rigtig er du indekseret på få timer.

Din hjemmeside er også indekseret. Du har faktisk 30 sider indekseret i Google

Se her

Byggemesteren.dk Vi bygger links til din hjemmeside.

Få professionel linkbuilding

Fra Esbjerg
Tilmeldt 15. Feb 10
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 10:07

Det var så også spamming jeg hentyder til.. Så vi er fuldstændig enige.. 

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 11:20

Hej!

Jeg vil prøve med lidt konkret hjælp. Jeg kan se 15 indexerede sider, og det der bekymrer mig mest, er kvaliteten heraf  - dette er hvad der springer mig i øjnene:

Kigger jeg på dit sitemap, prøver hovedparten af siderne der linkes til at lukke siden ned, hvilket ikke er optimalt

Tager vi udgangspunkt i din forside finder jeg følgende metakoder:

<meta name="Description" content="thai kæreste,kæreste thailand,thai kone,thai ægteskab,thai kærlighed,thai piger,thailand,oversættelse thailand,thai oversæt">
  <meta name="Keywords" content="thai kæreste,kæreste thailand,c,thai ægteskab,thai kærlighed,thai piger,thailand,oversættelse thailand,thai oversæt">

Meta beskrivelsen bliver ikke brugt til ranking hos google. Den skal kun bruges til at lokke de besøgende til at vælge din hjemmeside, når de søger på google. De fleste mennesker foretrækker en læselig tekst frem for søgeord!

Meta keywords er et meget omdiskuteret tag - uanset hvad er de fleste nok enige om at du skal holde dig til en 2-3 søgeord her, som også skal fremgå af din tekst!

Der er mange ting som jeg kunne have kommet ind på her, fordi der er meget der kan gøres bedre. Skulle jeg dog give et par råd til hvad du selv kan starte med for at afhjælpe problemet, vil jeg sige følgende:

• Opret landingpages hvor du tænker i nøgleord, og målretter en bestemt underside hertil. Lav f.eks. en underside om "thai koner" og skriv en masse tekst fra bunden herom, samt sørg for at nævne ordet "thai koner" flere gange. Lad dit nøgleord stå først i din title
  • Få styr på din interne linkbuilding dine undersider imellem.

Held og lykke

Emil Blücher 

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)