Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

CMS Partner

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Vi driver et hosting-center med en bred målgruppe, hvor vi tilbyder 1-klik løsninger med Joomla CMS, Wordpress,  Zen Cart, osCommerce mm. Det vil sige at kunderne har mulighed for at få installeret deres CMS systemer direkte fra deres kontrolpanel, hvilket er en stor succes.

Men til tider modtager vi forespørgsler fra kunder som er villige til at betale for at få designet og opsat deres Joomla eller andre CMS løsninger efter deres behov - selvom vores løsninger er nemme at komme igang med, er det ikke alle der selv vil rode med opsætningen alligevel.

Så derfor søger vi en partner som vi fast kan henvise til ved disse henvendelser. Vi håber selvfølgelig også at en evt. partner vil anbefale os.

Vi kan jo ikke på forhånd sige hvor mange kunder vi kan henvise til dig/jer, men da vi ikke selv har tid og ressourcer til den type opgaver vil vi meget gerne kunne anbefale en partner hvor vi ved at kunden er i gode hænder.

Kontakt mig meget gerne på bmj (a) wps.dk - og vedhæft meget gerne henvisninger til nogle af de CMS løsninger du har opsat - evt. også dine priser mm.

Mvh. Brian

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 02:01

Jeg vil gerne tilbyde at gøre det for jeres Joomla del.

VI tilbyder No Cure, No Pay på alle vores projekter da vi er meget interesseret i tilfredse kunder, så kan der ikke findes en fælles løsning på design og funktioner, skal kunden intet betale.

Du kan læse mere her om Sobbing Elephant

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1511
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 01:19

Hej Brian.

Jeg kan hjælpe med Drupal CMS.

Portefølje: http://grn.dk/content/portfolio

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 09:27

Hej Brian

Jeg melder mig også gerne på banen som fast partner. Jeg har mange års erfaring med opsætning af Joomla!, og kan levere en total løsning fra unikt design til teknisk SEO på platformen.

Se eventuelt et udpluk af tidligere opgaver af Joomla! hjemmesider.

Jeg kan kontaktes på kasper@infront.dk eller +45 2684 6713 for yderligere dialog omkring et eventuelt samarbejde.

Med venlig hilsen

Kasper Gadensgaard

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 21:37
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)