Ja - stavefejlene springer også mig i øjnene. Pas især på med de opdigtede ord, stavefejl, endelser samt ord der har flere betydninger. Øverst skriver du "get af free trial" og nedenunder skriver du "get a free trail"
Teksten nederst giver stort set ikke mening, og det holder ikke. Få styr på teksterne og stavefejlene ellers vil man klikke væk igen med det samme. Det giver ihvertfald indtryk af at være useriøst.
Jeg vil bare lige sige at jeg kan se siden Overvej at få nogle afsnit ind i din nederste tekst.. Og evt. nogle links dernede også.
Og så skal du selvfølgelig ha rettet alle dine selvopfundne ord - stavefejl kan være fint for SEO, men skriv dem hellere i selvstændige artikler, som så kan ranke på de ord.
Start med at lukke dit title tag sådan her: </title> i stedet for sådan her </tittle>
Vedr. SEO skal du vide, at SEO går ud på at blive fundet i søgemaskinerne på ord, der bliver søgt af internetbrugere...Hertil virker de (af dig) selvopfundne ord ikke...hvorfor? Fordi INGEN søger på ord du har fundet på! Folk kender dem jo ikke...Det svarer lidt til at lave en TV reklame, der ikke kan ses på TV...(bare for at udpensle:)
Du ska ikke høre på dem der ikke synes det er fedt med opfundne ord. Tænk på det sådan: det er helt sikkert billige ord at byde på og quality score er sikkert god for dem da det hele matcher!
Udover det, så kan det aldrig skade med en stor fed "Buy" knap ved hvert offer.
Du ska ikke høre på dem der ikke synes det er fedt med opfundne ord. Tænk på det sådan: det er helt sikkert billige ord at byde på og quality score er sikkert god for dem da det hele matcher!
Både og, siden Google introducerede ordbogen og foreslår søgninger når man taster, så har mange af de typiske stavefejl mistet meget af deres værdi.
Ja det er sgu godt gået.... Du har selv stjålet en tekst, kørt den igennem Google Translate og så knaldet den op på et site med nogle reklamer.... Hvis bare der var flere af din slags - så var finanskrisen for længst borte og glemt ;)
Nej seriøst.... Du beder om råd? Mit råd er at du tager dig sammen og producerer noget af værdi - så skal kunderne også nok komme. Det du har "produceret" med det site kan jeg ærligt talt ikke forstå du kan få dig selv til at lægge navn til - skammer du dig ikke det mindste over at hapse en tekst fra et andet site og så bare køre den gennem GT????
Ja.... man undres....
Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)