Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Flybilletter til Kina

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 00:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften Amino'er,

Jeg står i den situation at undertegnede skal til Kina, og mangler derfor nogle billige flybilletter.

Mit spørgsmål er hvad I Amino'er gør når i rejser for at finde nogle billige billetter?

Har I nogle gode råd - SÅ FYR LØS!

Det kunne være at vi har en Iværksætter her på Amino der er ejer af et flyselskab, som kunne give Aminorabat Wink

Med venlig hilsen:
Søren Højby Skriver 

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 00:21

Ja Hamburg er stedet - men det kan betale sig at parkere lidt væk fra lufthavnen :-)

De bedste kaffe hilsner
Søren

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15094
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:23

Kaffe & Co:

Ja Hamburg er stedet - men det kan betale sig at parkere lidt væk fra lufthavnen :-)

Eller tage toget direkte, hvis man ik har alt for meget bagage ;D

Fra Dongguan
Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 316
Fra  South China Trading Ltd. Skrevet kl. 18:43

Ja hvis du har tid nok så tag da turen med tog gennem Europa og derefter den transsibiriske i et par uger. Så når du endelig er i Kina så er der jo kun et par dages togtur tilbage til din formodede destination:)

Jeg plejer dog blot at tjekke på nettet, du kan som regel finde en retur billet til omkring 6000 kr. om så det er over Heathrow, Munchen eller andre. Prøv på supersaver.dk

God tur

South China Trading Ltd.  Tilbyder vores årelange erfaring til seriøse Aminoer der overvejer Produktion i Kina.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15094
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 19:15
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lars:

Ja hvis du har tid nok så tag da turen med tog gennem Europa og derefter den transsibiriske i et par uger. Så når du endelig er i Kina så er der jo kun et par dages togtur tilbage til din formodede destination:)

Jeg plejer dog blot at tjekke på nettet, du kan som regel finde en retur billet til omkring 6000 kr. om så det er over Heathrow, Munchen eller andre. Prøv på supersaver.dk

Det lyder billigt, især når de billigste fra Hamburg pt er nede i omkring 2.300-2.500 kr...

Fra Donguan, Guangdong, P.R. China
Tilmeldt 14. Sep 09
Indlæg ialt: 213
Skrevet kl. 19:42

Hej Soeren,

Priserne kommer ogsaa an paa hvor i Kina du skal hen.

Jeg bor i naerheden af Hong Kong og flyver naesten altid Hong Kong - Frankfurt - Billund. Jeg bruger som regel Lufthansa og bestiller man i lidt god tid, kan det goeres til omkring DKK 4500 for en retur. Ved rejser hvor jeg ikke har bestilt i god tid, koster Lufthansa omkring DKK 6-8000 og KLM omkring DKK 6000. (Er du en hoej mand, som mig selv, vil jeg ikke anbefale KLM, da de ikke har naer saa meget knaeplads som Lufthansa)

@Fashion - Kan du give et tip til hvor man finder billetter fra Hamburg til Kina (Hong Kong) til DKK 2-3000, er jeg meget interesseret. Jeg har vaeret inde paa Hamburg lufthavns hjemmeside og syntes at priserne ligger paa samme niveau som fra Billund.

Mvh.
Kasper

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)