Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

søges partner til eventsfirma

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København S
Tilmeldt 21. Oct 09
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 23:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg søger en erhvervspartner der er interesseret i at være med til starte et eventfirma, som arrangerer fester på diskoteker/clubs.

Mit koncept:

Asia VIP fester for asiatere.

Jeg har en masse nyskabende idéer til hvordan man skaber succesfulde fester for dette publikum, men jeg har brug for en sparringspartner som kan være med til at føre konceptet ud i livet. Jeg ser vores virksomhed starte i det mindre og med tiden opbygge erfaring og knowhow til at kunne afholde større fester. Virksomheden starter med at arrangere fester for asiatere, og med tiden kan vi udvide og udbygge koncepterne.

Hvis du er interesseret i at være en del af det, kan du maile mig for mere information.

Din profil:
Du er en person der har prøvet forskellige ting erhvervsmæssigt, og det vil være en fordel, hvis du har erfaring indenfor afholdelse af events. Jeg har brug for en som kan være en slags ”drivkraft” for mig, en som kan få tingene til at ske og ikke bare har en masse ideer uden at det sker noget, for ideer og visioner har jeg masser af J. Du har et skarpt hoved og tænker hurtigt og en meget ærlig og selvbevidst person. Du kan give mig modspil og input og ved hvad du kan og ikke kan, du er en der ikke giver hurtigt op, men bliver ved indtil det lykkes.

Du siger aldrig ja til mere end du kan stå inde for og ved hvornår du skal sige fra. Du bor i København, og det vil være fordel, hvis du også er thailænder, som forstår den thailandske /asiatiske kultur, men det er ikke nødvendigt, hvis du bare forstår at arrangere fester til den målgruppe, vi satser på.

Min profil:
Jeg er 23 år og bor på Amager. Jeg er fra Thailand, men kom til Danmark for 12 år siden. Jeg har studeret markedsføringsøkonom og arbejder nu hos et regnskabsfirma. Idéer, muligheder og visioner er min stærke side, jeg kan lide at tænke nyt, men mangler en som jeg kan dele ideer og meninger med og få det ført ud i livet.

Jeg håber at høre fra dig.

Mvh.

B

E-mail: bow.piyawan@gmail.com

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 23:34

Du må jo ikke lave fester der udelukkende er for en speciel gruppe mennesker baseret på udseende - det ville svare til jeg arrangerede white party udelukkende for hvide mennesker? 

Ved ikke om jeg har fanget den rigtig dog? 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra København Ø
Tilmeldt 18. Feb 09
Indlæg ialt: 786
Fra  Cubix IsTilFest.dk Skrevet kl. 23:46

Så vidt jeg har læst mig frem til i andre tråde er det ikke kun henvist asiater. Målgruppen er asiater, men andre folk er også velkomne Smile

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:46

Martin:

Du må jo ikke lave fester der udelukkende er for en speciel gruppe mennesker baseret på udseende - det ville svare til jeg arrangerede white party udelukkende for hvide mennesker? 

Ved ikke om jeg har fanget den rigtig dog? 

Jeg er ganske sikker på, at de holdte noget på Train I Århus for ikke så mange måneder siden.

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 23:54

Ja okay, læste den igen - kan godt være det bare er mig der burde være hoppet i seng forlængst ;) 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra København S
Tilmeldt 21. Oct 09
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 09:29

Du har fat i den rigtige ende Lars, målgruppen er asiater, men andre er også velkomne. :-)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)