Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Køb af virksomhed

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Jul 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg overvejer at købe en virksomhed istedet for at starte mit eget op.

Jeg er uddannet maskinsnedker, men har ingen ledererfaring overhovedet, så er der nogle steder man kan læse om det at være direktør eller afholdes der evt nogle kurser?

Jeg er også lidt i tvivl angående finanseringen. jeg har kapital til at købe en mindre virksomhed selv, men er det dumt at smide sine egne penge i det, eller er det bedre at tage et lån? Her tænker jeg på hvis virksomheden skulle gå konkurs om jeg så kan risikere at skulle sælge mit hus hvis jeg har brugt mine egne penge?

Tilmeldt 14. Jul 08
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 23:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Nu ved jeg ikke hvor i landet du er bosiddende, men skriv til mig på kenneth@multi-revision.dk så kan vi evt. aftale et helt gratis møde hvor du kan få lidt information som afdækker de væsentlige spørgsmål ved opstart som selvstændig.

Mvh.

Kenneth Bach Holmegaard

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Feb 10
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 23:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Welsyng

Jeg kan anbefale dig at starte på et iværksætterkursus, som sikkert udbydes af dit lokale erhvervsråd. Der er  nok også gratis rådgivning af få fra erhvervskonsulenterne.

Hvis det er i vor område, er du selvfølgelig velkommen til at ringe.

Mvh

Per Tange, Dansk Revision Viborg

registreret revisor FRR

87255307

Fra Give
Tilmeldt 4. Nov 07
Indlæg ialt: 912
Skrevet kl. 23:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej welsyng,

Velkommen her på Amino Smile