money & fame ! |
Mikael:Min motivation ligger i selv at kunne skabe sig en levevej, og gå uden om 8-16 jobbet!
Nej, som selvstændig hedder den nærmere 7-22 :D Hehehe
Nej, som selvstændig hedder den nærmere 7-22 :D Hehehe |
Jeg arbejder gerne røven ud af bukserne, hvis det er med egne projekter! Det er ikke arbejdsbyrden jeg hader ved 8-16 jobbet, det er den satans rutine der nedfalder over een. Det samme dag ud og dag ind, og det kan godt være at man som selvstændig ofte laver mange af de samme ting, men det er sgu noget andet, når man samtidig udfordrer sig selv, og arbejder med noget man selv har valgt, som sin egen chef. Der er mål at sætte sig, ting at se frem til, udfordringer at klare. Det får man bare ikke på samme måde som lønslave! |
Stifter af musikbloggen Lytter.dk og bureauet Copenhagen Publicity.
For mig er spørgsmålet nok mere.... Hvad kan motivere mig til at arbejde mindre |
MVH Hans Poulsen - billigEmballage.dk / Pickandpack ApS
Salg af emballage www.billigEmballage.dk
et ordenligt los i røven.. og så køre man.. :D |
En simpel lyst og tilfredsstillelse som er drivkraften for mig. |
Jeg er motiveret af ønsket om at tjene nok penge til at kunne leve økonomisk uafhængig. Derudover vil jeg gerne kunne gøre en forskel for andre - måske ikke i det store perspektiv - men for min familie, mine venner og andre som jeg mener har fortjent det. Og så må jeg indrømme jeg kan leve virkelig højt på anerkendelse fra min familie og venner. |