Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Idé til webshop, men mangler lidt hjælp

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 8. Mar 09
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 20:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg har overvejet at lave en webshop, men ikke en normal en med varelager etc.

Undersøgte de forskellige muligheder for at undgå det, da jeg kun er 17 år, og ikke føler jeg har økonomien og er klar til at tage risikoen med et varelager endnu. Fandt konceptet 'dropshipping' og vidste straks det var noget jeg ville kaste mig ud i.

Overvejer lidt muligheder for dropshipping, hvilke områder der er hensigtsmæssige, og hvor der er mulighed for at få aftaler i hus.

Så hvis der er nogle leverandører som finder det interessant, så må i meget gerne skrive herinde. Er ny herinde, så har ikke et netværk at skrive til, håber tråden her er passende :-)

Mvh

Michael

P.S. Er ikke myndig, men har derfor en over 18 med i baggrunden. (Min mor :-))

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15037
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:21

Et godt råd er, at du skal åbne en webshop med produkter, som du finder spændende og interessante, og ik åbne en webshop bare for at åbne en...

Dertil kommer, at en webshop er RIGTIG hårdt arbejde! Du åbner ik bare, og så kommer kunderne flyvende...

Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 656
Skrevet kl. 20:45

Fashion-Seller:

Et godt råd er, at du skal åbne en webshop med produkter, som du finder spændende og interessante, og ik åbne en webshop bare for at åbne en...

Dertil kommer, at en webshop er RIGTIG hårdt arbejde! Du åbner ik bare, og så kommer kunderne flyvende...

+1

Det er nemt at åbne en webbutik, men skal du tjene penge på det, så kræver det enormt mange timer.

Har du en interessant ide du kan finde ud af at sælge til din kommende leverandør, så kan du undgå lager på stort set alle typer produkter.

xxx

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 21:19
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 813
Skrevet kl. 21:23

Hej

Jeg vil bare lige sige jeg er 15år og er ved at lave en webshop. Men ja jeg bruger rigtig mange timer på hjemmesiden. Men jeg syens det er sjovt og lave hjemmesider så det går nok hos mig. Men jeg ved ikke hos dig.

Hilsen Mike Nielsen

Tilmeldt 8. Mar 09
Skrevet kl. 22:21

Tak til jer alle.

Jeg ved godt det skal være noget jeg interessere mig for, men tænkte mere på det som inspiration, så man havde noget at vælge imellem, og derudfra kunne tage noget jeg gik op i. Jeg vil heller aldrig gå ind i noget jeg ikke interessere mig for, for så vil det blive alt for tørt.

Det kræver meget tid, sved og markedsføring. Da jeg skal til at på 3. år HHX, så har jeg erfaring med markedsføring, regnskab (her hjælper min mor også til), analyser, modeller, osv. Det kræver tilvænning når det er i den virkelige verden, og ikke bare en opgave, men føler mig godt rustet til opgaven.

Mht. Simon Mørch, så har han haft stor succes sammenmed hans partnere, og har også overvejet affiliate, men da jeg ikke har erfaring med noget der, og ikke kender til det, så har jeg valgt at putte det lidt på hylden, og evt. tilføje det til en evt. shop/min anden idé i shoppen.

Mike: Super godt du er igang, jeg synes indtil videre også det er super inspirerende, er selv primært igang med at ordne hjemmesiden, og samtidig læse Martin Thorborgs bog. (Super god!)

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 813
Skrevet kl. 22:32

Ja :)

Tilmeldt 8. Mar 09
Skrevet kl. 22:42

og held og lykke :)

Tilmeldt 4. Jul 10
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 22:46

Velkommen til - der er mange herinde som kan hjælpe! :-)

Tilmeldt 8. Mar 09
Skrevet kl. 22:49

Tak, det var det jeg håbede :-)

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)