Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

2 domæner sælges

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Sep 08
Indlæg ialt: 113
Skrevet kl. 17:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg havde en ide om en frisør pris portal, hvor man kunne finde den billigste frisør i sit område. Ideen kom en dag jeg sad og surfede på nettet og ikke kunne finde et billigt sted at blive klippet og måtte ned i gågaden og spørge mig ad. Det er jo dumt i disse it-tider. Desværre er jeg ikke kommet videre med ideen, og nu sælges domænerne.

frisørpriser.dk

frisoerpriser.dk

Giv et bud. Auktionen løber en uge. Forbeholder mig ret til ikke at sælge, hvis budene er for lave. Der bydes på begge domæner.

Mvh. Jens

Tilmeldt 10. Sep 08
Skrevet kl. 18:05

Slet ingen der kunne være interesseret?

Fra Lemvig
Tilmeldt 26. Jun 07
Indlæg ialt: 174
Fra  Rygeshop.dk Skrevet kl. 18:08

50 kr

Med Venlig Hilsen

Dansk-ejuice.dk

Fra Herning
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 18:10

75,- er budt.

Tilmeldt 10. Sep 08
Skrevet kl. 19:02

Aktionen er lukket uden handel.

Fra København, Århus
Tilmeldt 2. Jun 10
Indlæg ialt: 146
Skrevet kl. 22:43
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jens, der er en årsag...

Vi er mange der vælger frisør på baggrund af kvaliteten af arbejdet og ikke prisen. Sekundært på tilgængelighed - altså at frisøren har en tid, når jeg gerne vil klippes.

Sådan er det med det meste. Der hvor prissammenligninger virker, er når der er tale om et sammenligneligt produkt som et fjernsyn eller en computer.

Men hvad ved jeg om det, jeg er ikke blevet klippet det seneste år ;-)

IDEMINISTERIET - IDEKONSULTATIONER - COACHING - INNOVATIONSFORLØB - KURSER

Tilmeldt 18. Mar 10
Indlæg ialt: 455
Fra  Cicoor Host & Saas ApS Skrevet kl. 22:53

Kender det. Jeg kommer først til frisøren når mit hår er længere end min kones. Men hvis nogen kan få en forretning ud af det er det fint.

Tilmeldt 10. Sep 08
Skrevet kl. 10:39

Hej

Personlig vil jeg helst klippes, hvor det er billigt. Det er der 3 grunde til. 1. Min frisure er meget ukompliceret og klippes let af de fleste. 2. De billige er somregel meget hurtigere end de dyre som skal stå og pusse nusse med detaljerne og jeg kan ikke se forskel alligevel, 3. Så er der jo prisen.

Men jeg forstår godt at prissammenligning på frisører ikke når skosålerne på f.eks. prissammenligning på computer hardware mv. og der er også fare for at når de har fundet den billige frisør, så bliver de hængende og bruger ikke længere portalen. Men en målgruppe skal der nok være, omend i et mindre omfang end mange andre prissammenligninger.

Mvh. Jens

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)